Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBína, Daniel
dc.contributor.authorBrondičová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:17Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:17Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28043
dc.description.abstractCílem diplomové práce je předložit soubor vypracovaných scénářů vyučovacích hodin literatury, z nichž některé jsou prověřené v praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V praktické části se diplomová práce věnuje vymezení klíčových pojmů: gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a klíčové kompetence. Dále mapuje, které výukové metody jsou vhodné a efektivní pro práci v hodinách literatury. Praktická část předkládá scénáře vyučovacích hodin, každý scénář obsahuje text a sadu otázek a úkolů pro další práci s textem. Úkoly mají stimulovat aktivitu žáků a podporovat rozvoj čtenářské gramotnosti. Tato část práce je zároveň praktický výstup, který je použitelný v pedagogické praxi.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleKreativní vyučování jako prostředek rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeCreative instruction as a resource of reader´s literacy developing of elementary school pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13776
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to present a set of prepared scenarios of literature lessons, some of which are proved in practise. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The practical part of the thesis deals with definitions of key concepts: literacy, functional literacy, reading literacy and key competencies. It also maps which teaching methods are suitable and efficient for work in literature classes. The practical part shows lessons scenarios. Each of them contains a text and a set of questions and tasks for further work with the text. Tasks are supposed to stimulate the pupils´ activity and to encourage their development in literacy. At the same time, this part is also a practical approach that is applicable in teaching practice.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMrkvičková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam