dc.contributor.advisor | Chmelová, Štěpánka | |
dc.contributor.author | Heřmanová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:56:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:56:18Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28044 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části této práce je uvedena teorie týkající se zdravé výživy. Teoretická část zahrnuje např.: základní obecné informace o zdravé výživě člověka, stručný výčet obsahových látek v potravinách a souhrn potravinových aditiv.
Hlavním úkolem druhé, praktické, části bylo zjistit, jaké pojetí o zdravé výživě člověka mají žáci na druhém stupni základní školy, konkrétně žáci 8. a 9. ročníků. Pro zjištění vědomostí žáků bylo použito didaktického testu. Výsledky testů jsou vyhodnoceny v tabulkách a grafech a závěrečně shrnuty. | cze |
dc.format | 88 str. + 9 str. příloh | |
dc.format | 88 str. + 9 str. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zdravá výživa | cze |
dc.subject | didaktické testy | cze |
dc.subject | healthy nutrition | eng |
dc.subject | didactic tests | eng |
dc.title | Víme, co jíme? | cze |
dc.title.alternative | Do we know, what we eat? | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13782 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is composed of two main parts. In the first part of this work there is theory of healthy nutrition presented. The theoretical part includes, for example: basic informations about healthy nutrition, short list of content substances in food and summary of food additives.
Main task of the second (experimental part) was to find out what knowledge have students in second level of primary school (especially pupils of 8th and 9th class) about heatlhy nutrition. There was used a didactic test for students knowledge research. Finally, there are evaluated test results in tables and graphs and summarized most important conclusions. Finally, the results of tests are evaluated in tables and graphs and conclusions are summarized. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |