Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorSmrčina, Jiří
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:23Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:23Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28050
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o možnostech a použití nonverbálních úloh ve vyučování fyziky. Rozebírá nejprve obecně fyzikální úlohy a jejich místo ve fyzice a následně pak nonverbální fyzikální úlohy a jejich aplikaci. U nonverbálních úloh je kladen důraz nejen na jejich řešení, ale i na aspekty tvořivosti a rozvoje divergentního myšlení žáků. Práce obsahuje sadu vypracovaných nonverbálních úloh a jejich řešení. Některé z úloh jsou zpracovány do pracovních listů, které byly použity k experimentálnímu ověření úloh. Výsledky experimentů jsou zde přiloženy a rozebrány. Cílem experimentů je ověřit schopnosti žáků řešit nonverbální úlohy a zjistit závislosti mezi konvenčními přístupy a přístupy nonverbálními.cze
dc.format118 s., 11 s. obr. příloh
dc.format118 s., 11 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNonverbální úlohycze
dc.subjectproblémové úlohycze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectdivergentní myšlenícze
dc.subjectřešení úlohcze
dc.subjectfyzikální úlohycze
dc.subjectNonverbal taskseng
dc.subjectproblem taskseng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectdivergent thinkingeng
dc.subjecttask solvingeng
dc.subjectphysical taskseng
dc.titleNonverbální fyzikální úlohycze
dc.title.alternativeNonverbal physical taskseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13794
dc.description.abstract-translatedThis thesis discusses any potentialities and usage of nonverbal tasks for teaching Physics. It primarily analyses the general physical tasks and their position in teaching Physics and then nonverbal physical tasks and their application. For nonverbal tasks there is an emphasis not only on the solutions, but also on the aspects of creativity and on the advancement of divergent thinking of students. The thesis contains a set of created nonverbal tasks and their solutions. Some of tasks are processed to the worksheets and these worksheets were used for experimental verification of tasks. The experimental results are connected with this thesis and analyzed there. The aim of experiments is verification of ability of pupils to solve nonverbal tasks and their ability to identify dependencies between conventional approaches and nonverbal approaches.eng
dc.date.accepted2010-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-F/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeStach, Vojtěch


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam