dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Ryneš, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:56:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:56:25Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28052 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je ověřit vhodnost používání videosekvencí při výuce fyziky. Oproti klasické výuce jsou vyučovací jednotky doplněny o multimediální prvky a žáci si mohou své teoretické poznatky ověřit při práci s videosekvencemi. Základem je předpoklad, že pokud teoretické znalosti a praktické dovednosti předávané v hodinách fyziky budou navíc doplněny konkrétními ukázkami, usnadní to žákům jejich pochopení a osvojení. Jde tedy o vhodně zvolenou vzdělávací strategii, která jednoznačně povede k lepšímu naplnění klíčových kompetencí v předmětu fyzika. | cze |
dc.format | 87 s., 16 s. příloh | |
dc.format | 87 s., 16 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Videosekvence | cze |
dc.subject | názornost | cze |
dc.subject | interaktivní výuka | cze |
dc.subject | fyzikální úloha | cze |
dc.subject | výuka fyziky | cze |
dc.subject | multimediální výuka | cze |
dc.subject | The video sequences | eng |
dc.subject | clearness | eng |
dc.subject | interactive education | eng |
dc.subject | the Physics exercises | eng |
dc.subject | multimedia education | eng |
dc.title | Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Videosequention and their usage by physics education at basic schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13798 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to certify appropriateness of using the video sequences during the Physics lessons. The school lessons are complemented by multimedia items which are not found in traditional education and that are why pupils can verify their theoretical knowledge during the work with the video sequences. The main point is the conditions that if the theoretical knowledge and competences given during the Psychics lessons are complemented by the concrete samples, pupils will easily understand and master it. It is a well chosen educational strategy which will lead to better fulfilment of the key competences in Physics. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-VTE/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Špatenka, Petr | |