Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorRyneš, Tomáš
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:25Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:25Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28052
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je ověřit vhodnost používání videosekvencí při výuce fyziky. Oproti klasické výuce jsou vyučovací jednotky doplněny o multimediální prvky a žáci si mohou své teoretické poznatky ověřit při práci s videosekvencemi. Základem je předpoklad, že pokud teoretické znalosti a praktické dovednosti předávané v hodinách fyziky budou navíc doplněny konkrétními ukázkami, usnadní to žákům jejich pochopení a osvojení. Jde tedy o vhodně zvolenou vzdělávací strategii, která jednoznačně povede k lepšímu naplnění klíčových kompetencí v předmětu fyzika.cze
dc.format87 s., 16 s. příloh
dc.format87 s., 16 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVideosekvencecze
dc.subjectnázornostcze
dc.subjectinteraktivní výukacze
dc.subjectfyzikální úlohacze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectmultimediální výukacze
dc.subjectThe video sequenceseng
dc.subjectclearnesseng
dc.subjectinteractive educationeng
dc.subjectthe Physics exerciseseng
dc.subjectmultimedia educationeng
dc.titleVideosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeVideosequention and their usage by physics education at basic schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13798
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to certify appropriateness of using the video sequences during the Physics lessons. The school lessons are complemented by multimedia items which are not found in traditional education and that are why pupils can verify their theoretical knowledge during the work with the video sequences. The main point is the conditions that if the theoretical knowledge and competences given during the Psychics lessons are complemented by the concrete samples, pupils will easily understand and master it. It is a well chosen educational strategy which will lead to better fulfilment of the key competences in Physics.eng
dc.date.accepted2010-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠpatenka, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam