Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorMichalová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:57:06Z
dc.date.available2021-12-07T12:57:06Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28100
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou motivace u dětí s ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder - porucha pozornosti s hyperaktivitou). Teoretická část obsahuje vymezení pojmu ADHD, definici, typické projevy, faktory podílející se na vzniku poruchy a problémy dětí s ADHD. V dalším oddíle je popsána motivace, zdroje a typy motivace a způsoby motivování žáků. Praktická část je věnována výzkumu, přičemž použitou metodou byl dotazník a rozhovor. Výzkumný soubor tvořilo dvacet pět dětí s ADHD z druhého stupně základních škol. Byla stanovena výzkumná otázka: Liší se nějakým způsobem motivace u dětí s ADHD od dětí bez této poruchy? Cílem bylo zjištění úrovně motivace žáků s ADHD ke školní práci. Uvedenou diplomovou práci bude možno využít pro seznámení veřejnosti s problematikou ADHD a dále by mohla tato práce posloužit jako nástin možnosti cíleného rozvíjení motivace v procesu vzdělávání žáků s ADHD.cze
dc.format66 s., 19 s. příloh
dc.format66 s., 19 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder{--} porucha pozornosti s hyperaktivitou)cze
dc.subjectnepozornostcze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectimpulzivitacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectškolní výkonnostcze
dc.subjectADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)eng
dc.subjectinattentioneng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjectimpulsivityeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectschool performanceeng
dc.titleProblematika motivace u dětí s ADHD.cze
dc.title.alternativeProblems of motivation in children with ADHDeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag16634
dc.description.abstract-translatedThis graduation thesis deals with problems of motivation in children with ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder). The theoretical part contains the definition of ADHD, definition, typical symptoms, factors contributing to the emergence of sowing disorder (malfunction) and problems of children with ADHD. The next section describes the motivation, resources and ways to motivate students. The practical part is devoted to research, the technique used was a questionnaire and interview. The research group consisted twenty-five ADHD children from the second degree of primary schools. The research question was set up: Do motivation in children with ADHD from children without the disorder differ any way? The aim was to determine the level of motivation of students with ADHD on school work. This mentioned graduation work will be used to familiarize the public with ADHD problems, this work could serve as an outline of the targeted educational development of motivation of students with ADHD.eng
dc.date.accepted2010-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-Př/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam