Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorZahradníčková, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:57:11Z
dc.date.available2021-12-07T12:57:11Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-07-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28105
dc.description.abstractHudební výchova má v současné době problematické postavení ve srovnání s ostatními předměty vyučovanými na základní škole. V tomto předmětu je kladen větší důraz na výchovné aspekty předmětu než na aspekty vzdělávací. Z tohoto důvodu je pak obtížné hodnocení znalostí a dovedností získaných při výuce tohoto předmětu. Cílem práce bude zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli na 2. stupni ZŠ a jejich vliv na žáky. V teoretické části práce budou popsány formy a metody hodnocení, které mohou být využívány v rámci výuky hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Bude též zpracována problematika pozice výuky hudební výchovy mezi ostatními předměty vyučovanými na základní škole. Praktická část práce bude zpracována pomocí metody dotazníkového šetření u učitelů a žáků 2. stupně základní školy. Dotazník pro učitele zmapuje používané formy a metody hodnocení. Dotazník pro žáky bude zaměřen na zjištění vlivu používaných metod a forem hodnocení.cze
dc.format99 s. (154 567 znaků)
dc.format99 s. (154 567 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjecthudební výchovacze
dc.subjectmetody a formy hodnocenícze
dc.subjectassessmenteng
dc.subjectmusic educationeng
dc.subjectforms and methods of assessmenteng
dc.titleHodnocení při výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ a jeho vliv na žákycze
dc.title.alternativeThe Assessment in the Music Education at the Second Stage of Basic Education and its Influence on the Pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17961
dc.description.abstract-translatedMusic education has a difficult position in comparison with other subjects also taught during the basic education. Whereas the training aspects are preferred to the educational aspects, it is quite hard to assess the abilities and skills gained by learning this subject. The purpose of this work is to find out which forms and methods of assessment are used most extensively by teachers at the second stage of elementary education and what is the influence of these forms and methods on the pupils. The theoretical part of this thesis is focused on forms and methods, which can be used at music education at the second stage of basic education. The questionable position of the music education compared to the other subjects is also discussed. The practical part of the thesis is conceived like a research, focused on identification of the forms and methods used by teachers of music education at the second stage of basic education and assessment of the influence they have on the pupils.eng
dc.date.accepted2010-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam