Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorHandrlicová, Erika
dc.date.accessioned2021-12-07T12:57:22Z
dc.date.available2021-12-07T12:57:22Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28116
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výukou mediální výchovy na 2. stupni ZŠ z pohledu budoucího učitele Občanské výchovy. První část práce vymezuje některá témata, která jsou součástí mediální výchovy a mediální gramotnosti, poskytnou tak čtenáři základní informace o této problematice. Praktická část práce obsahuje vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit a porovnat, rozvoj mediální výchovy na různých školách, jednak z pohledu žáků 9. třídy, a také z pohledu budoucího učitele Občanské výchovy. Součástí této praktické části jsou výsledky z výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, zda učitelé plánovitě a cílevědomě pracují s průřezovým tématem mediální výchova a jakým způsobem ho začleňují do výuky. Pro výzkum bylo použito přímé pozorování ve vyučovacích hodinách a dotazníky určené žákům 9. tříd základní školy.cze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMédiumcze
dc.subjectmasová komunikacecze
dc.subjectmasmédiacze
dc.subjectmediální gramotnostcze
dc.subjectramcově vzdělávací programcze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectmediumeng
dc.subjectmass communicationeng
dc.subjectmass mediaeng
dc.subjectmedia literacyeng
dc.subjectgeneral education programeng
dc.subjectschool curriculumeng
dc.titleMediální výchova na 2. stupni ZŠ z pohledu budoucího učitele Občanské výchovycze
dc.title.alternativeMedia Education at the 2nd primary school from the perspective of the future teachers of civic educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20421
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the teaching of media education at the upper primary school from the perspective of the future teacher of civic education. The first section defines some of the topics that are part of media education and media literacy, they provide the reader basic information about this issue. The practical part contains my own research, whose aim is to identify and compare the development of media education in different schools from the perspective of both pupils of the 9th class and the future teacher of civic education. Part of this practice section are results of the research whose aim was to investigate if teachers systematically and purposefully work with the cross-cutting theme of media education and how they integrate it into education. For the research there was used direct observation in the lessons and questionnaires for pupils of the 9th forms of primary school.eng
dc.date.accepted2010-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠvejda, Gabriel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam