dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Lembergerová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:57:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:57:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28118 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na specifické poruchy učení a využití speciálních pomůcek. Je rozdělena na dvě části. Na teoretickou a praktickou. V teoretické části je popisována základní charakteristika, projevy a příčiny specifických poruch učení - dyslexii, dysgrafii, dysortografii a dyskalkulii. Zaměřuji na jejich diagnostiku
a nápravu, na metody jak s dětmi se SPU pracovat, jaké speciální pomůcky používat
a jaké jsou možnosti integrace. Dále se snažím se rozebrat vnitřní a vnější podmínky
a specifika vývoje dítěte na 1. stupni ZŠ, které mají vliv na jeho formování osobnosti.
V praktické části rozebírám současný stav třech dětí se SPU, rozebírám jejich současný stav a zamýšlím se nad možnostmi reedukace. Cílem je zjistit dotazníkovým šetřením používané pomůcky při práci s dětmi, které mají specifickou poruchu učení. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dyskalkulie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | LMD | cze |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | dysgraphia | eng |
dc.subject | dyscalculia | eng |
dc.subject | dysorthography | eng |
dc.subject | LMD | eng |
dc.title | Specifické vývojové poruchy učení a využití speciálních pomůcek | cze |
dc.title.alternative | Developmental learning ditficueties and the use of special need instruments | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 23728 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is divided into two parts - the theoretical and practical. The theoretical part describes the basic characteristics, symptoms and causes of specific learning disabilities - dyslexia, dysgraphia, dyscalculia and dysorthography. Deal with their diagnosis, remedy and methods how to work with children with SLD, what special tools to use what are the possibilities of integration.
I have the current state of the three children with SLD and I consider the options for remedy in the practical part. The aim is to determine by questionnaire survey the tools used with working with children who have developmental learning difficulties. | eng |
dc.date.accepted | 2010-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |