Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSapík, Miroslav
dc.contributor.authorMarková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:57:44Z
dc.date.available2021-12-07T12:57:44Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28136
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o Rámcově vzdělávacím programu, vyučovacích metodách, skupinové práci a hodnocení. Dále obsahuje popis metodologie a výsledky anketního šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak žáci 6. třídy ZŠ nahlížejí na skupinovou práci. Snahou bylo zvýšit aktivitu žáků, zaujmout je vhodným vedením hodiny a dosáhnout lepšího pochopení učiva v hodinách výchovy k občanství.cze
dc.format68
dc.format68
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvyučovací metodacze
dc.subjectfunkce metod výukycze
dc.subjectklasifikace vyučovacích metodcze
dc.subjectRámcový vzdělávací programcze
dc.subjectanketacze
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectfunction of teaching methodseng
dc.subjectclassification of teaching methodseng
dc.subjectgeneral educational programeng
dc.subjectsurveyeng
dc.titleZákladní vyučovací metody a jejich využití v hodinách výchovy k občanstvícze
dc.title.alternativeBasic teaching methods and their use in social studies classeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6541
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the general educational program, the teaching methods, the group work and an evaluation. It also includes a description of the methodology and survey results of a public inquiry, which aimed to find out how students 6th grade of primary school are seen in the group work. The effort was made to increase the activity of the students to adopt an appropriate leadership lesson and to achieve a better understanding of the curriculum in social studies.eng
dc.date.accepted2010-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceDiplomantka ragovala na připomínky v oponentském posudku ohledně nesprávných citací, nerozlišování parafrází a citací. Zároveň vysvětlila zařazení metod sociologického výzkumu do své diplomové práce.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam