dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Zimová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:57:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:57:51Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28142 | |
dc.description.abstract | V současné době probíhá v naší společnosti rozsáhlá transformace celého školského systému. Od září 2007 se zavádí do všech základních škol školní vzdělávací programy. Tato diplomová práce se zabývá shromážděním zkušeností základních škol s tvorbou školních vzdělávacích programů a prvními praktickými zkušenostmi s jejich realizací.
První část této práce se věnuje historii reforem českého školství, vymezuje základní terminologii, rozebírá jednotlivé části RVP a popisuje tvorbu ŠVP.
Další část se věnuje vlastnímu výzkumu, kde jsou metodou dotazníků porovnávány zkušenosti některých základních škol s tvorbou a realizací ŠVP. Výzkum je zaměřen především na problematické části samotné tvorby a realizaci. | cze |
dc.format | 75 s. | |
dc.format | 75 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | reforma | cze |
dc.subject | transformace | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | školní vzdělávací program | cze |
dc.subject | cíle vzdělávání | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | vzdělávací oblasti | cze |
dc.subject | průřezová témata | cze |
dc.subject | reform | eng |
dc.subject | transformation | eng |
dc.subject | general educational program | eng |
dc.subject | school curriculum | eng |
dc.subject | learning objectives | eng |
dc.subject | key competencies | eng |
dc.subject | educational field | eng |
dc.subject | cross-cutting themes | eng |
dc.title | Zkušenosti se zaváděním školních vzdělávacích programů | cze |
dc.title.alternative | Experience with the application of school educational programmes | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6665 | |
dc.description.abstract-translated | Nowadays, the extensive transformation of the whole school system is taking place in our society. School curriculum is introduced into all primary schools since September 2007. This diploma thesis is focused on accumulated experience of primary schools with the creation of school curriculum and the first practical experience with its implementation
The first part of this thesis is devoted to the history of Czech education reforms, defines the basic terminology, discusses the different parts of general educational program and describes the creation of school curriculum.
Another part is devoted to the research where we compare the experience of some primary schools with the creation and the implementation of school curriculum. In this case, it is used the method of questionnares and observation. The research is mainly focused on the problems of its own making and implementation. | eng |
dc.date.accepted | 2010-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Cvach, Radek | |