Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorZimová, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:57:51Z
dc.date.available2021-12-07T12:57:51Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28142
dc.description.abstractV současné době probíhá v naší společnosti rozsáhlá transformace celého školského systému. Od září 2007 se zavádí do všech základních škol školní vzdělávací programy. Tato diplomová práce se zabývá shromážděním zkušeností základních škol s tvorbou školních vzdělávacích programů a prvními praktickými zkušenostmi s jejich realizací. První část této práce se věnuje historii reforem českého školství, vymezuje základní terminologii, rozebírá jednotlivé části RVP a popisuje tvorbu ŠVP. Další část se věnuje vlastnímu výzkumu, kde jsou metodou dotazníků porovnávány zkušenosti některých základních škol s tvorbou a realizací ŠVP. Výzkum je zaměřen především na problematické části samotné tvorby a realizaci.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreformacze
dc.subjecttransformacecze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectcíle vzdělávánícze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectvzdělávací oblasticze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectreformeng
dc.subjecttransformationeng
dc.subjectgeneral educational programeng
dc.subjectschool curriculumeng
dc.subjectlearning objectiveseng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjecteducational fieldeng
dc.subjectcross-cutting themeseng
dc.titleZkušenosti se zaváděním školních vzdělávacích programůcze
dc.title.alternativeExperience with the application of school educational programmeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6665
dc.description.abstract-translatedNowadays, the extensive transformation of the whole school system is taking place in our society. School curriculum is introduced into all primary schools since September 2007. This diploma thesis is focused on accumulated experience of primary schools with the creation of school curriculum and the first practical experience with its implementation The first part of this thesis is devoted to the history of Czech education reforms, defines the basic terminology, discusses the different parts of general educational program and describes the creation of school curriculum. Another part is devoted to the research where we compare the experience of some primary schools with the creation and the implementation of school curriculum. In this case, it is used the method of questionnares and observation. The research is mainly focused on the problems of its own making and implementation.eng
dc.date.accepted2010-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeCvach, Radek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam