dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Vetchá, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:58:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:58:15Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28163 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na vznik a okolnosti diagnózy syndromu ADHD v mateřských školách u dětí předškolního věku. V úvodu práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se syndromu ADHD ( terminologie, dílčí symptomy - hyperaktivita, impulzivita, poruchy pozornosti, ..atd). Dále jsou zmíněny jeho možné příčiny, druhy reedukace a léčby a přístupy k hyperaktivnímu dítěti. Práce obsahuje také popis postupů při odhalování a stanovování odborné diagnózy této poruchy. Praktická část je zaměřena právě na proces a cestu stanovování diagnózy syndromu ADHD, kde hodnotí jaké byly příčiny a okolnosti pro její stanovení, kdo tak učinil a jaký měla vliv na život samotného dítěte a jeho okolí. | cze |
dc.format | 91 s. | |
dc.format | 91 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | hyperkinetická porucha | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | poruchy pozornosti | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | diagnóza | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | hyperkinetic syndrom | eng |
dc.subject | hyperactivity ( overactivity) | eng |
dc.subject | attention deficit | eng |
dc.subject | impulsivity | eng |
dc.subject | diagnosis | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.title | ADHD v MŠ - jak se rodí diagnóza | cze |
dc.title.alternative | The ADHD child at Kindergarten - how the Diagnosis engenders | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9832 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focuced on the origin of the syndrom ADHD and its influence and impact on ensuant life of the pre-schoolers in kindergarten. The main terms connected with ADHD are explained at the beginning of the work, containig terminology, partial symptoms such as hyperaktivity, impulsivity and attention deficit, atc. Furthermore, there are mentioned its possible etiologies, various ways of rectification and treatment and convenient and professional approaches to hyperactive children. The describtion of the the procedures and ways of the revealing and later professional assignment of the diagnosis of this disorder is also mentioned in these thesis. The practical part of the thesis is focused just on the proces and proceeding to the professional assignment of ADHD and its causes and circumstances for this decision , who did that and how the diagnosis influenced life of that child and his/her surroundings. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |