dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Babka, Jan | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:58:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:58:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28171 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zabývám body, úsečkami, přímkami a polopřímkami, úhly, kruhy a kružnicemi, trojúhelníky a jejich výukou s využitím počítače a interaktivní tabule.
Vlastní práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám motivací k učení, konstruktivizmem, hodnocením výukových materiálů a interaktivitou ve školním prostředí.
Praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro výuku s interaktivní tabulí a jejich využití při výuce v 6. ročníku ZŠ. Na závěr jsou uvedeny poznatky, které jsem v průběhu vlastní výuky získal | cze |
dc.format | 63 s., 3 s. obr. příloh | |
dc.format | 63 s., 3 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Body | cze |
dc.subject | Didaktika matematiky | cze |
dc.subject | Interaktivní výuka | cze |
dc.subject | Interaktivní tabule | cze |
dc.subject | Konstruktivizmus | cze |
dc.subject | Kruh | cze |
dc.subject | Kružnice | cze |
dc.subject | Motivace | cze |
dc.subject | Polopřímka | cze |
dc.subject | Přímka | cze |
dc.subject | Trojúhelník | cze |
dc.subject | Úhel | cze |
dc.subject | Úsečka | cze |
dc.title | Výuka vybraných témat pro výuku matematiky na ZŠ s interaktivní tabulí - planimetrie | cze |
dc.title.alternative | Selected topics for teaching mathematics in school with the interactive whiteboard - planimetry | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9871 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis covers points, line segments, lines and half-lines, angles, circles, triangles and their teaching through computers and interactive whiteboards.
It is divided into two parts, theoretical and practical. The first one covers motivation for learning, constructivism, evaluation of teaching materials and interactivity in school environment.
The practical part contains worksheets for teaching with an interactive whiteboard created by the author of the thesis and their use in Year Six of primary and lower-secondary schools. In the conclusion the author mentions his observations gained during his own teaching practice. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-TV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Leischner, Pavel | |