Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorBabka, Jan
dc.date.accessioned2021-12-07T12:58:24Z
dc.date.available2021-12-07T12:58:24Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28171
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám body, úsečkami, přímkami a polopřímkami, úhly, kruhy a kružnicemi, trojúhelníky a jejich výukou s využitím počítače a interaktivní tabule. Vlastní práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám motivací k učení, konstruktivizmem, hodnocením výukových materiálů a interaktivitou ve školním prostředí. Praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro výuku s interaktivní tabulí a jejich využití při výuce v 6. ročníku ZŠ. Na závěr jsou uvedeny poznatky, které jsem v průběhu vlastní výuky získalcze
dc.format63 s., 3 s. obr. příloh
dc.format63 s., 3 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBodycze
dc.subjectDidaktika matematikycze
dc.subjectInteraktivní výukacze
dc.subjectInteraktivní tabulecze
dc.subjectKonstruktivizmuscze
dc.subjectKruhcze
dc.subjectKružnicecze
dc.subjectMotivacecze
dc.subjectPolopřímkacze
dc.subjectPřímkacze
dc.subjectTrojúhelníkcze
dc.subjectÚhelcze
dc.subjectÚsečkacze
dc.titleVýuka vybraných témat pro výuku matematiky na ZŠ s interaktivní tabulí - planimetriecze
dc.title.alternativeSelected topics for teaching mathematics in school with the interactive whiteboard - planimetryeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9871
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis covers points, line segments, lines and half-lines, angles, circles, triangles and their teaching through computers and interactive whiteboards. It is divided into two parts, theoretical and practical. The first one covers motivation for learning, constructivism, evaluation of teaching materials and interactivity in school environment. The practical part contains worksheets for teaching with an interactive whiteboard created by the author of the thesis and their use in Year Six of primary and lower-secondary schools. In the conclusion the author mentions his observations gained during his own teaching practice.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-TV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLeischner, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam