Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorBachr, Ondřej
dc.date.accessioned2021-12-07T12:58:27Z
dc.date.available2021-12-07T12:58:27Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28173
dc.description.abstractAnotace Ve své diplomové práci jsem se zabýval celými čísly a jejich výukou pomocí počítače a interaktivní tabule. Vlastní diplomová práce je rozdělena na tři části, a to teoretickou, dotazníkové šetření a praktickou. V první teoretické části jsem se zabýval vyučovacími zásadami, způsobem prověřování vědomostí, dovedností a návyků žáků a možnostmi využití počítače ve výuce zaměřené na práci s interaktivní tabulí. Druhou část tvoří mé vlastní dotazníkové šetření, které jsem provedl na vybraných ZŠ. Jeho úkolem bylo zjistit přítomnost a využití interaktivních tabulí a zdokumentovat poznatky učitelů při využívání této pomůcky. Třetí praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich užití ve výuce 7. ročníku na ZŠ. Dále jsou zde uvedeny poznatky a zjištění, které jsem v průběhu vlastní výuky získal.cze
dc.format89
dc.format89
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectRVPcze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectinteractive whiteboardeng
dc.subjectRVPeng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectworksheeteng
dc.titleVÝUKA VYBRANÝCH TÉMAT PRO VÝUKU MATEMATIKY NA ZŠ S INTERAKTIVNÍ TABULÍ - ČÍSELNÉ OBORYcze
dc.title.alternativeTEACHING OF SELECTED TOPICS IN MATHEMATICS FOR TEACHING WITH ZŠ interactive whiteboard - Numerical FIELDSeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9875
dc.description.abstract-translatedAnnotation In my dissertation I deal with whole numbers and how to teach them using a computer and the interactive whiteboard. The dissertation is divided into three parts: a theoretical one, a questionnaire quest an a practical part. In the first part, which is devoted to theory, I examine teaching principles and the way of testing students´ knowledge, skills and learnig habits. In addition, I also examine possibilities for using a computer in the lessons focused on work with the interactive whiteboard. Part 2 provides my own questionnaire guest which I carried out in selected elementary schools. Its objective was to find out about the presence and use of interactive whiteboards as well as teachers´experience when using this teaching aid. Part 3 - a practical one - comprises worksheets prepared by me for the interactive board and shows their usage in teaching lessons in the seventh form of elementary school. Futher I present the findings which I gained when teaching my own lessons.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-Z/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTlustý, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam