dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Bachr, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:58:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:58:27Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28173 | |
dc.description.abstract | Anotace Ve své diplomové práci jsem se zabýval celými čísly a jejich výukou pomocí počítače a interaktivní tabule.
Vlastní diplomová práce je rozdělena na tři části, a to teoretickou, dotazníkové šetření a praktickou. V první teoretické části jsem se zabýval vyučovacími zásadami, způsobem prověřování vědomostí, dovedností a návyků žáků a možnostmi využití počítače ve výuce zaměřené na práci s interaktivní tabulí.
Druhou část tvoří mé vlastní dotazníkové šetření, které jsem provedl na vybraných ZŠ. Jeho úkolem bylo zjistit přítomnost a využití interaktivních tabulí a zdokumentovat poznatky učitelů při využívání této pomůcky.
Třetí praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich užití ve výuce 7. ročníku na ZŠ. Dále jsou zde uvedeny poznatky a zjištění, které jsem v průběhu vlastní výuky získal. | cze |
dc.format | 89 | |
dc.format | 89 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | RVP | cze |
dc.subject | pracovní listy | cze |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.subject | RVP | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.subject | worksheet | eng |
dc.title | VÝUKA VYBRANÝCH TÉMAT PRO VÝUKU MATEMATIKY NA ZŠ S INTERAKTIVNÍ TABULÍ - ČÍSELNÉ OBORY | cze |
dc.title.alternative | TEACHING OF SELECTED TOPICS IN MATHEMATICS FOR TEACHING WITH ZŠ interactive whiteboard - Numerical FIELDS | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9875 | |
dc.description.abstract-translated | Annotation In my dissertation I deal with whole numbers and how to teach them using a computer and the interactive whiteboard.
The dissertation is divided into three parts: a theoretical one, a questionnaire quest an a practical part. In the first part, which is devoted to theory, I examine teaching principles and the way of testing students´ knowledge, skills and learnig habits. In addition, I also examine possibilities for using a computer in the lessons focused on work with the interactive whiteboard.
Part 2 provides my own questionnaire guest which I carried out in selected elementary schools. Its objective was to find out about the presence and use of interactive whiteboards as well as teachers´experience when using this teaching aid.
Part 3 - a practical one - comprises worksheets prepared by me for the interactive board and shows their usage in teaching lessons in the seventh form of elementary school. Futher I present the findings which I gained when teaching my own lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-Z/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Tlustý, Pavel | |