Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorStudničková, Milena
dc.date.accessioned2021-12-07T12:58:31Z
dc.date.available2021-12-07T12:58:31Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28176
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá Osobnostním a sociálním výcvikem (OSV) u žáků na druhém stupni základních škol. První část práce vymezuje základní pojmy související s daným tématem. Praktická část práce obsahuje vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda a jakým způsobem se osobnostní a sociální výchova vyskytuje ve vyučovacích hodinách na základních školách, a to především na druhém stupni. Tato část práce prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjisti, jak učitelé pracují s průřezovým tématem OSV a jakým způsobem ho zapojují do výuky. Zda plánovitě a cílevědomě pracují s tímto průřezovým tématem, nebo zda pouze náhodným způsobem se přiblíží k tématům OSV. Metody, které byly použity pro výzkum je přímé pozorování ve vyučovacích hodinách a rozhovory s učitelicze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOsobnostní a sociální výchovacze
dc.subjectrozvoj osobnosticze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvyučovánícze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectThe Personality and Social Competency Trainingeng
dc.subjectevolution of personalityeng
dc.subjectgradereng
dc.subjectteachereng
dc.subjectschool teachingeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.titleOsobnostní a sociální výcvik u žáků II. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeThe Personality and Social Competency Training for Upper Elementary School Childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9885
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of personal and social training of the second grade elementary school students. The first part considers basic terms which are somehow related to the topic. The practical part of the thesis includes a research which aims to examine the way personal and social studies are taught in the lessons at elementary schools, mainly with the second-graders. This part of the thesis shows the research results which aimed to investigate how the teachers are working with a cross-sectional topic of personal and social training and on a basis of which method they integrate this research into a process of teaching. The task was to find out if the teachers were integrating this topic intentionally or if the topic was used only accidentally in case it was somehow close to the topics of lessons. Another method used for surveying the issue was a direct observation and dialogues with the teachers.eng
dc.date.accepted2010-05-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam