dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Foukalová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:58:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:58:58Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2009-12-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28197 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá postoji učitelů a žáků ve výuce angličtiny na základní škole. Teoretická část se nejprve zaměřuje na objasnění základních pojmů souvisejících s tímto tématem, na postoje utvářející se mezi učitelem a žákem ve školním prostředí a také na faktory, které jejich společnou interakci ovlivňují. Dále se věnuje postavení angličtiny jako cizího jazyka nejen v celosvětovém měřítku, ale i v rámci školního kurikula základních škol. V praktické části se pomocí dotazníku snaží zjistit, jaké postoje ve výuce angličtiny zastávají žáci vybraných českých základních škol. Konkrétně se zaměřuje na postoj k angličtině jako cizímu jazyku, hodině angličtiny, jednotlivým činnostem ve výuce, k učiteli angličtiny a také zjišťuje konkrétní důvody, proč se žáci učí angličtinu. | cze |
dc.format | 82 | |
dc.format | 82 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: postoj | cze |
dc.subject | postoj k jazyku | cze |
dc.subject | postoj k cizímu jazyku | cze |
dc.subject | pedagogická komunikace | cze |
dc.subject | sociální percepce | cze |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | výuka angličtiny | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | dotazník. | cze |
dc.subject | Key words: attitude | eng |
dc.subject | language attitude | eng |
dc.subject | attitude to a foreign language | eng |
dc.subject | educational communication | eng |
dc.subject | social perception | eng |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | English teaching | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | questionnaire. | eng |
dc.title | Postoje učitelů a žáků ve výuce angličtiny | cze |
dc.title.alternative | Teachers' and pupils' attitudes in teaching and learning English | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9969 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with teachers´ and pupils´ attitudes in teaching English at elementary school. At first, the theoretical part focuses on explanations of main notions related with this theme, on attitudes forming between pupils and teachers in school background and on factors influencing their common interaction. Next, it devotes to the status of English as a foreign language not only in worldwide basis but also within school curriculum at elementary schools. The practical part tries to find out what language attitudes of the chosen pupils there are in teaching English. Principally, it focuses on the attitude towards English as a foreign language, the English lesson, particular activities in English lessons, towards the teacher and it also finds out the pupils´ reasons for learning English. | eng |
dc.date.accepted | 2010-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-NJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |