Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorFoukalová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T12:58:58Z
dc.date.available2021-12-07T12:58:58Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-12-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28197
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postoji učitelů a žáků ve výuce angličtiny na základní škole. Teoretická část se nejprve zaměřuje na objasnění základních pojmů souvisejících s tímto tématem, na postoje utvářející se mezi učitelem a žákem ve školním prostředí a také na faktory, které jejich společnou interakci ovlivňují. Dále se věnuje postavení angličtiny jako cizího jazyka nejen v celosvětovém měřítku, ale i v rámci školního kurikula základních škol. V praktické části se pomocí dotazníku snaží zjistit, jaké postoje ve výuce angličtiny zastávají žáci vybraných českých základních škol. Konkrétně se zaměřuje na postoj k angličtině jako cizímu jazyku, hodině angličtiny, jednotlivým činnostem ve výuce, k učiteli angličtiny a také zjišťuje konkrétní důvody, proč se žáci učí angličtinu.cze
dc.format82
dc.format82
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: postojcze
dc.subjectpostoj k jazykucze
dc.subjectpostoj k cizímu jazykucze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectsociální percepcecze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectvýuka angličtinycze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectdotazník.cze
dc.subjectKey words: attitudeeng
dc.subjectlanguage attitudeeng
dc.subjectattitude to a foreign languageeng
dc.subjecteducational communicationeng
dc.subjectsocial perceptioneng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectEnglish teachingeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectteachereng
dc.subjectquestionnaire.eng
dc.titlePostoje učitelů a žáků ve výuce angličtinycze
dc.title.alternativeTeachers' and pupils' attitudes in teaching and learning Englisheng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9969
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with teachers´ and pupils´ attitudes in teaching English at elementary school. At first, the theoretical part focuses on explanations of main notions related with this theme, on attitudes forming between pupils and teachers in school background and on factors influencing their common interaction. Next, it devotes to the status of English as a foreign language not only in worldwide basis but also within school curriculum at elementary schools. The practical part tries to find out what language attitudes of the chosen pupils there are in teaching English. Principally, it focuses on the attitude towards English as a foreign language, the English lesson, particular activities in English lessons, towards the teacher and it also finds out the pupils´ reasons for learning English.eng
dc.date.accepted2010-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam