Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStach, Vojtěch
dc.contributor.authorVöglerová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:09Z
dc.date.available2021-12-07T13:33:09Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28458
dc.description.abstractBakalářská práce řeší problematiku úlohy třídního učitele na Střední odborné škole a středním odborném učilišti. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů ze závazných pedagogických dokumentů a následnou spojitostí s činnostmi a kompetencemi třídního učitele v oblasti vyučování, přímého výchovného působení, výchovné koordinace, vzdělávací práce pedagogů ve svěřené třídě, forem spolupráce třídního učitele se zákonnými zástupci i vedením školy, socializaci jedince a tvorby klimatu třídy. Praktická část je zaměřena na popis, zajištění a vlastní realizaci informační schůzky třídním učitelem před nástupem žáků na Střední odborné učiliště. Je sledován obsah a význam předávání informací, navázání včasné spolupráce s rodiči žáků pro budoucí práci třídního učitele. Kooperaci se zákonnými zástupci a význam informační schůzky hodnotí formou polostrukturovaného rozhovoru oslovení třídní učitelé. Cílem kvalitativního šetření je získání uceleného přehledu předávání i získávání informací pro práci třídního učitele v podobě ?Průvodce třídního učitele prvním ročníkem na střední odborné škole?. Význam tvorby kodexu chování u žáků a uplatnění v praxi je uvedeno na příkladu realizace odborné exkurze.cze
dc.format71 s., 17s příloh, celkem 89s.
dc.format71 s., 17s příloh, celkem 89s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTřídní učitelcze
dc.subjecttřídní schůzkacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectClass teachereng
dc.subjectparents eveningeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectclasseng
dc.titleÚloha třídního učitele na střední odborné školecze
dc.title.alternativeThe Role of the Class Teacher at a Secondary Vocational Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19959
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis addresses the issue of the role of a class teacher at the secondary vocational school and apprentice training school. The theoretical part deals with the explanation of the concept from mandatory curricula and subsequent connection with the activities and competence of the class teacher in teaching and direct educational activities, educational coordination, teachers' educational work in their classes, class teacher's forms of cooperation with legal representatives and school management, socialization of the individual and creation of class climate. The practical part is focused on description, procuring and realization of briefing by a class teacher before entering students to a secondary vocational school. It is monitored content and importance of presenting information, establishing of early cooperation with students' parents for their class teacher's future work. Addressed class teachers evaluate cooperation with legal representatives and the importance of briefing in the form of semistructured interview. The aim of qualitative research is to gain a comprehensive overview of presenting and gathering information for a class teacher's work in the form "Class teacher's guide during the first year at secondary vocational school". The importance of creating of the behaviour code for students and application in practice is given an example of realization of the excursion.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam