Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorStaňková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:52Z
dc.date.available2021-12-07T13:33:52Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-07-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28494
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je využívání diagnostických metod při posuzování školní zralosti. V teoretické části jsem vymezila pojem školní zralost, školní připravenost a znaky školní zralosti. Dále tato práce obsahuje určení pojmu odklad školní docházky. Porovnala jsem psychologické posuzování v pedagogicko-psychologické poradně a mateřských škol. Nabídla jsem přehled užívaných diagnostických metod a jednotlivě metody charakterizovala. V závěru jsme zhodnotila využívání nejčastějších jednotlivých diagnostických metod. V praktické části bylo mým úkolem zjistit používání jednotlivých diagnostických metod při posuzování školní zralosti. Výzkum probíhal formou dotazníku v regionu Jižních Čech. Dotazníkové šeření bylo v případě potřeby doplněno rozhovorem.cze
dc.format50 s., příloha 16 s.
dc.format50 s., příloha 16 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectznaky školní zralosticze
dc.subjectorientační testcze
dc.subjectkresba lidské postavycze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectdiagnostické metodycze
dc.subjecttest lateralitycze
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectschool signs of maturityeng
dc.subjectthe approximate testeng
dc.subjectdrawing the human figureeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjecteducational diagnosiseng
dc.subjectdiagnostic methodseng
dc.subjecta test of lateralityeng
dc.titleVyužití diagnostických metod při posuzování školní zralosticze
dc.title.alternativeUse of diagnostic methods when assessing school maturity.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20002
dc.description.abstract-translatedABSTRACTS The theme of this thesis is the use of diagnostic methods in assessing school maturity. In the theoretical part, I defined the concept of school readiness, school readiness and school signs of maturity. Furthermore, this work includes the determination of the concept of postponement of schooling. I compared the psychological assessment in educational and psychological counseling and nursery schools. I offered an overview of diagnostic methods used and the method characterized individually. In conclusion, we evaluated the use of the most common diagnostic methods. In the practical part of my job was to determine the use of diagnostic methods in the assessment of school maturity. The research was conducted through a questionnaire in the region of South Bohemia. The questionnaire was Serena, if necessary supplemented by interview.eng
dc.date.accepted2011-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam