dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Staňková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:33:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:33:52Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-07-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28494 | |
dc.description.abstract | Tématem této bakalářské práce je využívání diagnostických metod při posuzování
školní zralosti.
V teoretické části jsem vymezila pojem školní zralost, školní připravenost a znaky
školní zralosti. Dále tato práce obsahuje určení pojmu odklad školní docházky.
Porovnala jsem psychologické posuzování v pedagogicko-psychologické poradně a
mateřských škol. Nabídla jsem přehled užívaných diagnostických metod a jednotlivě
metody charakterizovala. V závěru jsme zhodnotila využívání nejčastějších jednotlivých
diagnostických metod.
V praktické části bylo mým úkolem zjistit používání jednotlivých diagnostických metod
při posuzování školní zralosti. Výzkum probíhal formou dotazníku v regionu Jižních
Čech. Dotazníkové šeření bylo v případě potřeby doplněno rozhovorem. | cze |
dc.format | 50 s., příloha 16 s. | |
dc.format | 50 s., příloha 16 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | znaky školní zralosti | cze |
dc.subject | orientační test | cze |
dc.subject | kresba lidské postavy | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cze |
dc.subject | diagnostické metody | cze |
dc.subject | test laterality | cze |
dc.subject | school readiness | eng |
dc.subject | school signs of maturity | eng |
dc.subject | the approximate test | eng |
dc.subject | drawing the human figure | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | educational diagnosis | eng |
dc.subject | diagnostic methods | eng |
dc.subject | a test of laterality | eng |
dc.title | Využití diagnostických metod při posuzování školní zralosti | cze |
dc.title.alternative | Use of diagnostic methods when assessing school maturity. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 20002 | |
dc.description.abstract-translated | ABSTRACTS
The theme of this thesis is the use of diagnostic methods in assessing school maturity.
In the theoretical part, I defined the concept of school readiness, school readiness and school signs of maturity. Furthermore, this work includes the determination of the concept of postponement of schooling.
I compared the psychological assessment in educational and psychological counseling and nursery schools. I offered an overview of diagnostic methods used and the method characterized individually. In conclusion, we evaluated the use of the most common diagnostic methods.
In the practical part of my job was to determine the use of diagnostic methods in the assessment of school maturity. The research was conducted through a questionnaire in the region of South Bohemia. The questionnaire was Serena, if necessary supplemented by interview. | eng |
dc.date.accepted | 2011-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |