Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Miloslava
dc.contributor.authorSýkorová, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:34:15Z
dc.date.available2021-12-07T13:34:15Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28512
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřila na problematiku školní zralosti a připravenosti, cílem bylo posouzení optimální školní zralosti v předškolní třídě. V teoretické části jsem charakterizovala předškolní období, školní zralost a připravenost a její znaky. Porovnala jsem různá vymezení školní zralosti a připravenosti, tak jak je uvádí odborná literatura. Na základě studia a konzultace jsem přiblížila vhodné diagnostické materiály určené pro zjišťování úrovně školní zralosti. Praktická část obsahuje výsledky šetření na zvoleném vzorku dětí s využitím diagnostických metod a kazuistiky dětí s opožděným vývojem školní zralosti a dětí, které měly vloni odklad školní docházky.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectdítě v MŠcze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectzačínající školákcze
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectchild in kindergarteneng
dc.subjectcasuistryeng
dc.subjectstarting schoolchildeng
dc.titleDiagnostika školní zralosti a připravenosticze
dc.title.alternativeDiagnostics of school maturity and school readinesseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20024
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor´s work I have focused on problems of school readiness and maturity. My objective was to asses the optimal school maturity in pre-school class. In the theoretical part I described the pre-school session, school maturity and readiness and its characteristics. I compared the different definitions of school readiness and maturity, as indicated in the literature. On the basis of the research and consultation I approached appropriate diagnostic materials for detecting the level of school maturity. The practical part includes the results of investigation on selected sample of children with the use of diagnostic methods and casuistry of school immature children and as well children, who had delay of school attendance last year.eng
dc.date.accepted2011-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam