dc.contributor.advisor | Dvořáková, Miloslava | |
dc.contributor.author | Sýkorová, Štěpánka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:34:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:34:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28512 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na problematiku školní zralosti
a připravenosti, cílem bylo posouzení optimální školní zralosti v předškolní třídě.
V teoretické části jsem charakterizovala předškolní období, školní zralost
a připravenost a její znaky. Porovnala jsem různá vymezení školní zralosti
a připravenosti, tak jak je uvádí odborná literatura. Na základě studia a konzultace jsem
přiblížila vhodné diagnostické materiály určené pro zjišťování úrovně školní zralosti.
Praktická část obsahuje výsledky šetření na zvoleném vzorku dětí s využitím
diagnostických metod a kazuistiky dětí s opožděným vývojem školní zralosti a dětí,
které měly vloni odklad školní docházky. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | dítě v MŠ | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | začínající školák | cze |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | child in kindergarten | eng |
dc.subject | casuistry | eng |
dc.subject | starting schoolchild | eng |
dc.title | Diagnostika školní zralosti a připravenosti | cze |
dc.title.alternative | Diagnostics of school maturity and school readiness | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 20024 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor´s work I have focused on problems of school readiness and
maturity. My objective was to asses the optimal school maturity in pre-school class.
In the theoretical part I described the pre-school session, school maturity and
readiness and its characteristics. I compared the different definitions of school readiness
and maturity, as indicated in the literature. On the basis of the research and consultation
I approached appropriate diagnostic materials for detecting the level of school maturity.
The practical part includes the results of investigation on selected sample of
children with the use of diagnostic methods and casuistry of school immature children
and as well children, who had delay of school attendance last year. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |