dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Machová-Žižková, Štěpánka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:35:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:35:01Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28545 | |
dc.description.abstract | Předmětem této práce je připomenout rozdíly mezi vzděláváním tříletých a šestiletých dětí.
V teoretické části popisuji jednotlivé oblasti týkající se předškolního vzdělávání: specifika obou věkových kategorií, cíle, metody, zásady, komunikaci s dětmi a obsah vzdělávání .
V praktické části přináším k porovnání 2 tématické bloky, které jsou shodné tématem, ale rozdílné svojí náročností.
Výsledky pozorování v třídách různého typu ukáží, jak se daří přizpůsobovat vzdělávání potřebám a možnostem dětí, jaká rizika vyvstávají při předškolním vzdělávání. Na základě těchto pozorování poukáži na vzdělávací strategie vhodné u určité věkové kategorie.
Práci doplňuje videozáznam vzdělávací činnosti s tříletými dětmi a s šestiletými dětmi. | cze |
dc.format | 58 | |
dc.format | 58 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | tříleté děti | cze |
dc.subject | šestileté děti | cze |
dc.subject | rizika | cze |
dc.subject | vzdělávací strategie | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | three years old children | eng |
dc.subject | six years old children | eng |
dc.subject | risks | eng |
dc.subject | educational strategie | eng |
dc.title | Rozdíly ve vzdělávání tříletých a šestiletých dětí | cze |
dc.title.alternative | Differences in Education of three and six years old Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 20092 | |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this thesis is to mention a differences of education of three years old and six years old children and show the proper educational strategies for this age categories.
Particular areas in education of preschool children are described in theoretical part. Those are: goals, methods, rules, communication and content of education.
Practical part compares two thematic blocks which have the same theme but different complexity.
The results of observations in different type of classes showing the successes and benefits of adaptation of education to selected age categories are presented then. Description of the risks arising during the education follows. Based on the observations the proper educational strateries are selected in the end.
Videorecording with education of three years old and six years old children is enclosed too. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |