Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorMachová-Žižková, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:35:01Z
dc.date.available2021-12-07T13:35:01Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28545
dc.description.abstractPředmětem této práce je připomenout rozdíly mezi vzděláváním tříletých a šestiletých dětí. V teoretické části popisuji jednotlivé oblasti týkající se předškolního vzdělávání: specifika obou věkových kategorií, cíle, metody, zásady, komunikaci s dětmi a obsah vzdělávání . V praktické části přináším k porovnání 2 tématické bloky, které jsou shodné tématem, ale rozdílné svojí náročností. Výsledky pozorování v třídách různého typu ukáží, jak se daří přizpůsobovat vzdělávání potřebám a možnostem dětí, jaká rizika vyvstávají při předškolním vzdělávání. Na základě těchto pozorování poukáži na vzdělávací strategie vhodné u určité věkové kategorie. Práci doplňuje videozáznam vzdělávací činnosti s tříletými dětmi a s šestiletými dětmi.cze
dc.format58
dc.format58
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjecttříleté děticze
dc.subjectšestileté děticze
dc.subjectrizikacze
dc.subjectvzdělávací strategiecze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectthree years old childreneng
dc.subjectsix years old childreneng
dc.subjectriskseng
dc.subjecteducational strategieeng
dc.titleRozdíly ve vzdělávání tříletých a šestiletých dětícze
dc.title.alternativeDifferences in Education of three and six years old Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20092
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this thesis is to mention a differences of education of three years old and six years old children and show the proper educational strategies for this age categories. Particular areas in education of preschool children are described in theoretical part. Those are: goals, methods, rules, communication and content of education. Practical part compares two thematic blocks which have the same theme but different complexity. The results of observations in different type of classes showing the successes and benefits of adaptation of education to selected age categories are presented then. Description of the risks arising during the education follows. Based on the observations the proper educational strateries are selected in the end. Videorecording with education of three years old and six years old children is enclosed too.eng
dc.date.accepted2011-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam