Weiblichkeits- und Männlichkeitsbilder in der tschechischen und deutschsprachigen Fernsehwerbung. Eine sprachliche und inhaltliche Analyse.
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou gender a genderových stereotypů v médiích, konkrétně v televizní reklamě. Práce je psaná v německém jazyce a pojata jako teoreticko?empirická. Jádrem této diplomové práce je analýza českých a německy mluvících televizních reklam jak po obsahové, tak po jazykové stránce. Důležitou součástí této práce je cd, na kterém jsou všechny analyzované reklamy.
Cílem této práce je zjistit, do jakých rolí staví televizní reklama ženy a muže. Na základě sledovaných televizních reklam bude určeno, zda jsou genderové stereotypy v televizní reklamě posilovány, či jsou televizní reklamy genderově korektní.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Problematika nezaměstnanosti v České republice a v Německu z pohledu gender
Tesařová, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2009)Předkládaná práce se zabývá problematikou politiky zaměstnanosti a nezaměstnanosti z pohledu uplatňování rovných příležitostí mužů a žen (genderové rovnosti) v České republice (ČR), Německé spolkové republice (SRN) a ... -
K problematice genderu ve vztahu ke škole
Měrtlová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2016)Tématem bakalářské práce je gender a genderové aspekty školství. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje teoretickému rozboru pojmu gender a s ním spojenými kapitolami. Seznámí nás s genderovou problematikou, ... -
Gender a genderová lingvistika
Andraschková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2015)Tématem bakalářské práce je gender a genderová lingvistika. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje teoretickému rozboru pojmu gender a s ním přímo související kapitoly jako jsou například: genderové stereotypy ...