Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorZachovalová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:01Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:01Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28668
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami a jejich možnostmi při práci s průřezovými tématy na 1. stupni základní školy.Cílem práce je zjištění postojů učitelů při začleňování průřezových témat do výuky a vytvoření pětidenního programu. Teoretická část práce vymezuje na základě odborné literatury pojem volnočasové aktivity a charakterizuje průřezová témata. Naznačuje postupy začleňování průřezových témat do výuky a nastiňuje možnosti průniků průřezových témat s volnočasovými aktivitami. V praktické části je pomocí dotazníkové metody zjišťován postoj učitelů k začleňování průřezových témat do výuky na základních školách. Stěžejním místem diplomové práce je vytvoření pětidenního programu se zaměřením na environmentální výchovu.cze
dc.format147
dc.format147
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRVP ZVcze
dc.subjectŠVPcze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectgeneral curriculum for basic educationeng
dc.subjectschool curriculum for basic educationeng
dc.subjectcross-senctional themeseng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.titleVolnočasové aktivity a jejich možnosti při práci s průřezovými tématy na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeLeisure activities and their posisibilities at work with cross-sectional themes at the first stage of a primary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13576
dc.description.abstract-translatedThis master thesis deals with leisure activities and their possibilites at work with cross-senctional themes at the first stage of primary school. This thesis is aimed to determine attitudes of teachers to integrate cross-sectional themes to education and creating a five-day program. Section defines theoretical basis of literature on the concept of leisure activities and is characterized by cross-senctional themes. It suggests procedures for integrating cross-senctional themes in education and outlines the possibility of of cross-senctional themes intersection with leisure activities. In the practical part is used the questionnaire method to investigated attitude of teachers to integrate cross-senctional themes into teaching in primary schools. The main point of this master thesis is a five day program focusing on environmental education.eng
dc.date.accepted2011-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam