dc.contributor.advisor | Hošpesová, Alena | |
dc.contributor.author | Fantová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:03Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28672 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukovým prostředím Mozaiky a jeho vlivem na motivaci a geometrickou představivost dětí primární školy. Základem diplomového úkolu je popsat a posoudit jednotlivé hodiny v experimentálním vyučování, ve kterém byly Mozaiky využívány. Během tohoto vyučování byly vytvářeny podmínky pro přirozenou diferenciaci žáků. V části Východiska řešení diplomového úkolu jsou vymezeny pojmy související s cílem zpracování diplomového úkolu a geometrií na primární škole. Jednotlivými Mozaikami a skládačkami se zabývám v kapitole Mozaiky a stavebnice - metodické základy. Závěr této části tvoří Použité metody při řešení diplomového úkolu. Praktická část obsahuje zpracování experimentálního vyučování a jejich analýzu. Jsou zde i prezentovány jednotlivé práce dětí. | cze |
dc.format | 74 s. (75 479 znaků s mezerami | |
dc.format | 74 s. (75 479 znaků s mezerami | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | geometrie | cze |
dc.subject | podnětná prostředí pro výuku | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | 1. stupeň základního vzdělávání | cze |
dc.subject | geometry | eng |
dc.subject | substantial learning environment | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | primary school level | eng |
dc.title | Řešení geometrických úloh a mozaiky na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Solving of geometrical problems and mosaics on primary school level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13585 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the learning environment of Mosaic and its impact on motivation and geometrical imagination of children of primary school. Fundamental task of this thesis is to describe and adjudicate individual teaching lessons of experimental teaching during which Mosaics were used. Conditions for natural differentiation of children were used during these lessons. Concepts related to the goal of this thesis and to the geometry on primary school level are described in part "Foundations of thesis task solution". Different types of Mosaics and puzzles are dealt with in part "Mosaics and construction kits - methodological foundations". "Methods used to solve the thesis task" forms the conclusion of this part. The practical part contains description of processing of experimental teaching and its analysis. Children works are presented here as well. | eng |
dc.date.accepted | 2011-06-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |