Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHošpesová, Alena
dc.contributor.authorFantová, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:03Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:03Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28672
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukovým prostředím Mozaiky a jeho vlivem na motivaci a geometrickou představivost dětí primární školy. Základem diplomového úkolu je popsat a posoudit jednotlivé hodiny v experimentálním vyučování, ve kterém byly Mozaiky využívány. Během tohoto vyučování byly vytvářeny podmínky pro přirozenou diferenciaci žáků. V části Východiska řešení diplomového úkolu jsou vymezeny pojmy související s cílem zpracování diplomového úkolu a geometrií na primární škole. Jednotlivými Mozaikami a skládačkami se zabývám v kapitole Mozaiky a stavebnice - metodické základy. Závěr této části tvoří Použité metody při řešení diplomového úkolu. Praktická část obsahuje zpracování experimentálního vyučování a jejich analýzu. Jsou zde i prezentovány jednotlivé práce dětí.cze
dc.format74 s. (75 479 znaků s mezerami
dc.format74 s. (75 479 znaků s mezerami
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgeometriecze
dc.subjectpodnětná prostředí pro výukucze
dc.subjectmotivacecze
dc.subject1. stupeň základního vzdělávánícze
dc.subjectgeometryeng
dc.subjectsubstantial learning environmenteng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectprimary school leveleng
dc.titleŘešení geometrických úloh a mozaiky na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeSolving of geometrical problems and mosaics on primary school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13585
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the learning environment of Mosaic and its impact on motivation and geometrical imagination of children of primary school. Fundamental task of this thesis is to describe and adjudicate individual teaching lessons of experimental teaching during which Mosaics were used. Conditions for natural differentiation of children were used during these lessons. Concepts related to the goal of this thesis and to the geometry on primary school level are described in part "Foundations of thesis task solution". Different types of Mosaics and puzzles are dealt with in part "Mosaics and construction kits - methodological foundations". "Methods used to solve the thesis task" forms the conclusion of this part. The practical part contains description of processing of experimental teaching and its analysis. Children works are presented here as well.eng
dc.date.accepted2011-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam