dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Bláhová, Dita | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:06Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28680 | |
dc.description.abstract | V teoretické části se zabývám vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Popisuji pojem integrace, její typy, modely a stupně. Následně se zaměřuji na problémy, se kterými se proces začleňování může potýkat a věnuji se integraci v souvislosti s druhem a stupněm postižení jedinců. Praktická část je zaměřena na proces integrace z pohledu spolužáků. Uvádím zde data získaná z dotazníkového šetření a porovnávám je s daty poskytnutými občanským sdružením Rytmus, které provedlo tentýž výzkum v roce 2008. | cze |
dc.format | 101 s. | |
dc.format | 101 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | žáci se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | proces integrace | cze |
dc.subject | zdravotní postižení | cze |
dc.subject | intaktní spolužáci | cze |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | pupils with special needs | eng |
dc.subject | process og integration | eng |
dc.subject | individual disability | eng |
dc.subject | intact classmates | eng |
dc.title | Integrace z pohledu žáků běžných tříd. | cze |
dc.title.alternative | The Integration from the Point of View of Pupils of the Common Classes | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13617 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the thesis deals with the education of pupils with special needs. It describes the term of integration, its types, forms and grades. Subsequently it focuses on possible problems of integration process and concentrates on integration according to the type and level of individual disability. The practical part reflects the integration process from the classmates? point of view. It presents data from the questionnaire survey made by the author of the thesis and compares them with the data collected with the same questionnaire in 2008 by o.s. Rytmus. | eng |
dc.date.accepted | 2011-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ŠJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suchánková, Eva | |