Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorKrátká, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:06Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:06Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28681
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol, s využitím podpůrných asistenčních služeb. Teoretická část je zaměřena na vymezení odborné terminologie, vysvětlení pojmů a forem pedagogické integrace. Podrobněji se zaměřuji na zákony a vyhlášky, jež se celou touto problematikou zabývají. Práce se dále orientuje na vysvětlení rozdílnosti mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem, na jejich kompetence, zajištění, pracovní náplň, kvalifikaci a legislativu s tím související. Praktická část zahrnuje výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda jsou pedagogičtí asistenti reálně připraveni a kvalifikováni ke své práci.cze
dc.format91
dc.format91
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogická integracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectosobní asistentcze
dc.subjectlegislativacze
dc.subjectassitance serviceeng
dc.subjectpedagogical integrationeng
dc.subjectpedagogue assistanteng
dc.subjectpersonal assistanteng
dc.subjectlegislationeng
dc.titleRole asistenta při integraci handicapovaného žákacze
dc.title.alternativeThe role of an assistant by the integration of disadvantaged learnerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13620
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the integration of learners with special educational needs into non-special basic schools and classes with the usage of supportive assistance service. The theoretical part is focused on the statement of specialized terminology, the explanation of terms and forms of pedagogical integration. The dissertation is defined in detail to laws and regulations which address this issue. The composition summarizes the differences between a pedagogue assistant and a personal assistant, their competency, provisions, job description, qualification and legislation connected. In the practical part there is a research. The aim of this thesis was to find out if pedagogical assistants are really prepared and qualified to their work.eng
dc.date.accepted2011-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam