Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebrle, Zdeněk
dc.contributor.authorWernerová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:08Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:08Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28685
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využíváním méně obvyklých sportovních her ve výuce tělesné výchovy na středních školách v okrese České Budějovice. Na začátku práce je uveden přehled dosavadních poznatků o problematice. V praktické části jsou výsledky dotazníkového šetření na šesti středních školách. Pracoviště byla vybrána metodou stratifikovaného výběru. Bylo zjištěno, do jaké míry jsou méně obvyklé sportovní hry zařazovány do výuky tělesné výchovy. Jaké mají učitelé a žáci povědomí o jejich existenci. Zda znají jejich pravidla a mají o tyto hry zájem. Podle odpovědí studentů se hrály v hodinách tělesné výchovy jiné hry než podle odpovědí učitelů. Obě dvě skupiny měly raději ?velké? sportovní hry než méně obvyklé sportovní hry. Výběr her se řídil typem školy. Tento jev by se dal vysvětlit odlišným poměrem pohlaví na různých typech škol.cze
dc.format80
dc.format80
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohybová hracze
dc.subjectsportovní hrycze
dc.subjectméně známé hrycze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectphysical gameseng
dc.subjectsports gameseng
dc.subjectlesser known gameseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleVyužívání méně obvyklých sportovních her ve výuce tělesné výchovy na středních školách v okrese České Budějovice\\cze
dc.title.alternativeUsage of less common sport games during physical education lessons in secondary schools in České Budějovice districteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13633
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the usage of less common sport games during physical education lessons in secondary schools in České Budějovice district. The first part of this diploma thesis is dedicated to the theoretical knowledge of the topic. The practical part presents the results of questionnaire survey in six secondary schools selected by stratified sampling method. The frequency of usage of less common sport games during physical education lessons has been found out. According to students? answers different sport games were played comparing to teachers? answers. The both groups prefered the ,,big sport games?? than the less common sport games. The choice of sport games depended on school type. This phenomenon could be explained by different sex ratio in various school types.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTomšíček, Zdeněk
dc.description.defenceDiplomatka velmi vhodně odpovídala na otázky a dotazy členů komise, prokázala dobré znalosti v problematice sportovních her. otázky: viz DPcze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam