dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Matoušková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2010-11-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28691 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na sledování vývoje výtvarného projevu dětí na přechodu mezi MŠ a ZŠ. Teoretická část popisuje celkový vývoj předškolního dítěte a dítěte mladšího školního věku s důrazem na vývoj kresby. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu kreseb lidské postavy a domu pořízených na základě dvou návštěv příslušných institucí. Kresby jsou analyzovány dle předem stanovených kritérií a následně vyhodnocovány. Jsou zkoumány také rozdíly vývojového pokroku mezi dívkami a chlapci. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | lidská postava | cze |
dc.subject | dům | cze |
dc.subject | vývoj výtvarného zobrazování | cze |
dc.subject | předškolní období | cze |
dc.subject | období mladšího školního věku | cze |
dc.subject | drawing | eng |
dc.subject | human figure | eng |
dc.subject | house | eng |
dc.subject | development of art imagery | eng |
dc.subject | preschool period | eng |
dc.subject | elementary school period | eng |
dc.title | Výtvarný projev dětí na přechodu mezi MŠ a ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The art expression in children at the turn from preschool to
elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13658 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on observation of the art expression development in children at the turn from preschool to elementary school. Its theoretical part describes general development of children at preschool and young school age with the emphasise put on the development of drawing. The practical part contains a detailed analysis of human figure drawings and house drawings obtained during two consequent sessions in relevant school institutions. The drawings were analysed using a set of predetermined criteria and by a follow-up assessment. The differences between the developmental progress in girls and boys are also examined. | eng |
dc.date.accepted | 2011-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Mazehóová, Yvona | |