dc.contributor.advisor | Čekal, Jiří | |
dc.contributor.author | Švecová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:13Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2010-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28696 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem diplomové práce je bližší analýza průřezového tématu ?Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech? na 2. stupni ZŠ z pohledu zeměpisu. První část práce se zabývá postavením a významem tohoto průřezového tématu v RVP ZV, především s důrazem na zeměpisné vzdělávání, a shrnuje dosavadní zkušenosti s jeho výukou jednak na pilotních základních školách a také podle výsledků dotazníkového šetření na základních školách v místě mého bydliště. Ve druhé části diplomové práce navrhuji vlastní přístup k výuce průřezového tématu ?Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech? na 2. stupni ZŠ z pohledu učitele zeměpisu s ohledem na nové tendence ve vzdělávání. Učební materiál je koncipován do podoby pracovní učebnice a pro vyučující je také k dispozici metodická příručka propojená s touto učebnicí. | cze |
dc.format | 107 s., 4 s. příloh. | |
dc.format | 107 s., 4 s. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Průřezové téma Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech | cze |
dc.subject | zeměpisná výuka | cze |
dc.subject | pracovní učebnice | cze |
dc.subject | metodická příručka. | cze |
dc.subject | Cross-curricural subject Education towards Thinking in European and Global Context | eng |
dc.subject | geography education | eng |
dc.subject | workbook | eng |
dc.subject | methodological guide. | eng |
dc.title | Průřezové téma "Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech" z pohledu zeměpisu na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The cross-curricural subject "Education towards Thinking in European and Global Context" from the perspective of geography at the second stage at the elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13665 | |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this diploma thesis is further analysis of cross-curricural subject ?Education towards Thinking in European and Global Context? at the second stage at the elementary school from the perspective of geography. The first part of the thesis is dealing with position and importance of this cross-curricular subject in Framework Education Programme for Elementary Education, especially with emphasis on geography education; is also summarizing existing experiences of its education first at pilot elementary schools and also according to results of a survey at elementary schools in place of my residence. I suggest my own attitude to educating cross-curricular subject ?Education towards Thinking in European and Global Context? from the perspective of geography teacher with regard to new trends in education in the second part of my diploma thesis. Teaching material is designed in a form of a workbook and there is also available a methodological guide interfaced with this workbook for teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2011-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Z-Př/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Karvánková, Petra | |