dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Dvorožňák, Marek | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:17Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2010-11-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28705 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá výukou pozičních soustav na základní škole pomocí vytvořené počítačové aplikace. V teoretické části této práce je, mimo jiné, rozebráno několik důvodů, proč je vhodné vyučovat i nedesítkové soustavy. Hlavní část diplomové práce se zabývá vytvořenou počítačovou aplikací, která obsahuje interaktivní výuku dvojkové soustavy a vytvořeným počítačovým modelem počítadla. Tyto aplikace jsou přístupné i z internetu. Výsledky experimentálního vyučování, které proběhlo na dvou základních školách, jsou v této diplomové práci rovněž obsaženy. | cze |
dc.format | 83 s. (118 000 znaků) | |
dc.format | 83 s. (118 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní výuka | cze |
dc.subject | poziční soustavy | cze |
dc.subject | dvojková soustava | cze |
dc.subject | výuková aplikace | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | Biland | cze |
dc.subject | počítadlo | cze |
dc.subject | interactive teaching | eng |
dc.subject | place-value systems | eng |
dc.subject | binary system | eng |
dc.subject | Biland | eng |
dc.subject | computer program for teaching | eng |
dc.subject | abacus | eng |
dc.subject | counting device | eng |
dc.title | Interaktivní výuka pozičních soustav na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Place-value system and interactive teaching at secondary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13693 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with teaching of place-value systems in secondary school with use of created computer program. The theoretical part of the thesis deals, apart from other things, with some good reasons to teach non-base ten systems. The main part of the thesis deals with created computer program that contains teaching of binary number system and with created computer model of a counting device. These programs are also accessible from the internet. Results of experimental teaching that took place in two secondary schools are included in the thesis as well. | eng |
dc.date.accepted | 2011-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-VT/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |