Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorMeškanová, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:31Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:31Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28729
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou a diagnostikou vybraných prekonceptů technické výchovy. V teoretické části byla přiblížena teorie konstruktivismu, žákova pojetí učiva, prekonceptů, metod sběru dat a obsahutechnického vzdělávání na základní škole. Praktická část reprezentuje míru zastrukturování prekonceptů pomocí dotazníků a pomocí kognitivních map. V praktické části jsou uvedeny informace o provedeném výzkumu, zpracování jeho výsledků a následné vyvozené závěry Výzkumným vzorkem byli žáci 4. a 5. tříd ZŠ Králův Dvůr.cze
dc.format122 s.
dc.format122 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonstruktivismuscze
dc.subjectžákovo pojetí učivacze
dc.subjectdiagnostika prekonceptůcze
dc.subjecttechnická výchovacze
dc.subjectprimární školacze
dc.subjectpedagogický výzkum.cze
dc.subjectconstructivismuseng
dc.subjectconcept of curriculumeng
dc.subjectdiagnosis preconceptionseng
dc.subjectTechnicalEducationeng
dc.subjectprimary scholleng
dc.subjecteducational research.eng
dc.titleDiagnostika vybraných prekonceptů k technickému vzdělávání žáků 4. a 5. tříd ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of Selected pre-Concepts Towards Technical Education of 4th and 5th Grade Pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13757
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on problems and diagnosis selected preconceptions TechnicalEducation. In the theoretical part was approached theory of constuctivism, pupil concept of curriculum, preconceptions, Data collection methods and content oftechnicaleducation on the primary school. Practical part represents the rate for structuring preconceptions usingquestionnaires and cognitive maps. The practical part provides information mation about the research, processing the results and subsequent conclusions drawn. The questionnaires were students 4. and 5. class Králův Dvůr.eng
dc.date.accepted2011-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam