dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Meškanová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28729 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou a diagnostikou vybraných prekonceptů technické výchovy. V teoretické části byla přiblížena teorie konstruktivismu, žákova pojetí učiva, prekonceptů, metod sběru dat a obsahutechnického vzdělávání na základní škole. Praktická část reprezentuje míru zastrukturování prekonceptů pomocí dotazníků a pomocí kognitivních map. V praktické části jsou uvedeny informace o provedeném výzkumu, zpracování jeho výsledků a následné vyvozené závěry Výzkumným vzorkem byli žáci 4. a 5. tříd ZŠ Králův Dvůr. | cze |
dc.format | 122 s. | |
dc.format | 122 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | žákovo pojetí učiva | cze |
dc.subject | diagnostika prekonceptů | cze |
dc.subject | technická výchova | cze |
dc.subject | primární škola | cze |
dc.subject | pedagogický výzkum. | cze |
dc.subject | constructivismus | eng |
dc.subject | concept of curriculum | eng |
dc.subject | diagnosis preconceptions | eng |
dc.subject | TechnicalEducation | eng |
dc.subject | primary scholl | eng |
dc.subject | educational research. | eng |
dc.title | Diagnostika vybraných prekonceptů k technickému vzdělávání žáků 4. a 5. tříd ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Diagnosis of Selected pre-Concepts Towards Technical Education of 4th and 5th Grade Pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13757 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on problems and diagnosis selected preconceptions TechnicalEducation. In the theoretical part was approached theory of constuctivism, pupil concept of curriculum, preconceptions, Data collection methods and content oftechnicaleducation on the primary school. Practical part represents the rate for structuring preconceptions usingquestionnaires and cognitive maps. The practical part provides information mation about the research, processing the results and subsequent conclusions drawn. The questionnaires were students 4. and 5. class Králův Dvůr. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |