Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorBlažková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:37Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:37Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28738
dc.description.abstractHlavním tématem této diplomové práce je videosekvence, její tvorba a využití ve výuce fyziky na základních i středních školách. Výuka obohacená o krátká videa je dynamická a názorná. Žáci před sebou vidí situaci, o které jinak mohou jen číst ve strohém zadání příkladu v učebnici. Základem je předpoklad, že názorná ukázka, jako doplnění výuky, je vhodným prostředkem pro získání i ověření teoretických znalostí. Pokud ji navíc vytvoří samy děti bude i vhodnou metodou k rozvíjení jejich schopností a tvořivosti, která je při učení stejně důležitá jako znalosti samotné.cze
dc.format74
dc.format74
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvideosekvencecze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectpokus ve fyzicecze
dc.subjectsamostatná prácecze
dc.subjectvideo sequenceseng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectexperiment in physicseng
dc.subjectindividual workeng
dc.titleVideosekvence a jejich využití při výuce fyziky na SŠcze
dc.title.alternativeVideosequences and their Application in the Lessons of Physics at the Secondary School Instructioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13803
dc.description.abstract-translatedThe main theme of the thesis is a video sequence, its production and use in physics education at primary and secondary schools. Teaching enriched of short videos is dynamic and illustrative. Students see a situation that could otherwise only read in an austere entry in a textbook example. It is based on the assumption that the demonstration, in addition to teaching, is an appropriate means for obtaining and verification of theoretical knowledge. Moreover, if the children create it themselves, it will be suitable method to develop their skills and creativity, which is as important in the process of learning as knowledge itself.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-F/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam