Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorToman, Jaroslav
dc.contributor.authorHrušková, Denisa
dc.date.accessioned2021-12-07T13:39:38Z
dc.date.available2021-12-07T13:39:38Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2010-11-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28740
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo vysledovat aktuální situaci a trendy současného pubescentního čtenářství pomocí analýzy informací získaných z dotazníků, které byly zadané na čtyřech školách v jihočeském kraji. Předmětem našeho zájmu bylo zjistit postoj pubescenta k literatuře, činitele ovlivňující výběr a způsob získávání knih, preference žánrů, autorů, konkrétních titulů, časopisů a složek textové struktury, podíl školní a zájmové četby, postavení četby mezi ostatními volnočasovými aktivitami a míru, v jaké žáci staršího školního věku navštěvují knihovnu. Teoretická část se věnuje především vývoji a etapizaci dětského čtenářství se zaměřením na pubescenci, popisuje žánrovou skladbu pubescentovi četby, úroveň recepce literárního textu, faktory ovlivňující čtenáře a působení školy a pedagogů při formování čtenáře v hodinách literatury.cze
dc.format96 s.
dc.format96 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpubescentní čtenářcze
dc.subjectvývoj dětského čtenářstvícze
dc.subjectfaktory ovlivňující čtenářecze
dc.subjectvýzkum pubescentního čtenářstvícze
dc.subjectresearch of pubescent readingeng
dc.subjectfactors influencing pubescent readingeng
dc.subjectdevelopment of children´s readingeng
dc.titleSoučasný dětský čtenář staršího školního věku (regionální výzkumná sonda)cze
dc.title.alternativePresent pubescent reader (regional research probe)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13819
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to trace up current situation and trends of present pubescent reading by means of informantion analysis obtained from questionnaires which were handed out at four schools in South Bohemian district. Object of our interest was to discover pubescent´s attitude to literature, factors influencing the way of choice and book acquiring, preferences of genres, authors, titles, magazines and elements of textual structure, share of school and interest reading, position of reading among another leisure- time activities and library attendance frequency. Theoretical part deals with the development and phasing of children´s reading aimed at pubescence, describes genre structure of pubescent reading, level of literary text reception, reader influencing factors and action of school and teachers during forming a reader within literature lessons.eng
dc.date.accepted2011-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBína, Daniel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam