dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Matějková, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:39:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:39:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28765 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce: ?Práce s dyskalkulikem? vymezuje termín specifické poruchy učení, jednotlivé specifické poruchy učení se zaměřením na dyskalkulii. Podává stručný přehled o metodách, formách, pomůckách, jednotlivých postupech reedukace a dotýká se možností integrace dyskalkuliků v současné základní škole.
Praktická část se zabývá začleněním dyskalkulických žáků do vyučovacího procesu a zjišťuje formy, metody a pomůcky, které jsou vyučujícím zajišťovány. Je tvořena třemi kazuistikami a výsledky dotazníku. | cze |
dc.format | 114 s. 70 s. přílohy | |
dc.format | 114 s. 70 s. přílohy | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyskalkulie | cze |
dc.subject | reedukace | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | specific learning disability | eng |
dc.subject | discalculia | eng |
dc.subject | re-education | eng |
dc.subject | integrate | eng |
dc.title | Práce s dyskalkulikem | cze |
dc.title.alternative | Remedial approaches to students with discalculia | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13928 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis: "Remedial approaches to students with discalculia" defines the term of specific learning disability, individual specific learning disabilities with an emphasis on discalculia (mathematics disorder). It gives a brief overview of the methods, forms, aids (tools), individual re-education practices and affects the possibilities to integrate these students into current elementary school.
The practical part deals with the integration of dyscalculia students into the teaching process and to identify forms, methods and aids (tools) that are provided by the teacher. It consists of three casuistries and questionnaire results | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jošt, Jiří | |