dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Číhalová, Jiřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:09Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28778 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření pracovních listů pro výuku ?Slovní úlohy? s pomocí interaktivní tabule a s využitím počítače na vybrané základní škole.
Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám možnostmi využití počítačů ve výuce a interaktivní tabule ve výuce matematiky. Dále zmiňuji pojem učebnice, interaktivní učebnice a vlastní porovnávání učebnic.
Druhou část tvoří mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli, jejich ovládání a jednotlivé příklady. Dále se ve druhé části zabývám aplikací vytvořených pracovních listů ve výuce žáků 9. ročníku základní školy.
V závěru jsem uvedla výsledky a poznatky, které jsem během výuky získala. | cze |
dc.format | 67 s., 5 s. obr. příloh | |
dc.format | 67 s., 5 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | počítač ve výuce | cze |
dc.subject | slovní úlohy | cze |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.subject | ICT | eng |
dc.subject | word problems | eng |
dc.title | Interaktivní výuka tématu Slovní úlohy na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Word problems on the role of the primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17209 | |
dc.description.abstract-translated | The main object of my final work is creating worksheets for teaching ?Word problems? with the interactive whiteboard and using ICT (Information and Communication Technology) at a selected school.
The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The first part deals with the use of ICT and interactive whiteboards in teaching mathematics. I also mention the concept of a textbook, interactive textbook and my own comparing textbooks.
The second part of my thesis contains a workbook I have prepared to my own support teaching on the interactive whiteboard this application and individual examples. Then I occupy myself with application worksheets in teaching pupils in the 9th year of primary school.
In conclusion I gave results and of knowledge that I acquired during my teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-Z/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |