Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJošt, Jiří
dc.contributor.authorŠtěpánková, Naďa Nela
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:11Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:11Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28780
dc.format60 s. + 19 s. příloh
dc.format60 s. + 19 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectself-konceptcze
dc.subjectsociometrická pozice žákacze
dc.titleÚčinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")cze
dc.title.alternativeSelf-concept and sociometrical position in children with learning disabilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17287
dc.date.accepted2011-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam