dc.contributor.advisor | Jošt, Jiří | |
dc.contributor.author | Štěpánková, Naďa Nela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28780 | |
dc.format | 60 s. + 19 s. příloh | |
dc.format | 60 s. + 19 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | self-koncept | cze |
dc.subject | sociometrická pozice žáka | cze |
dc.title | Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") | cze |
dc.title.alternative | Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17287 | |
dc.date.accepted | 2011-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-NJ/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jílková, Olga | |