Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorRandáčková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:15Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:15Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28785
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vývoj kresby lidské figury v pohybu u dětí na 1.stupni ZŠ. Teoretická část je zaměřena na shrnutí poznatků vývojové psychologie, zejména je charakterizován vývoj dětí mladšího školního věku v jednotlivých vývojových etapách, a dále také poskytuje informace o výtvarném projevu dítěte a jeho vývojových stádiích. Praktická část zobrazuje výsledky zkoumání kreseb lidské postavy u dětí od 1.-5.třídy. Dále sleduje schopnost dítěte zachytit postavu v pohybu a její porovnávání, jakým způsobem se kresba lidské figury vyvíjí. Výsledky byly hodnoceny podle předem určených kritérií a následně vyhodnocovány.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKresbacze
dc.subjectlidská postavacze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectprofilcze
dc.subjectobdobí mladšího školního věkucze
dc.subjectDrawingeng
dc.subjecthuman figureeng
dc.subjectmotioneng
dc.subjectprofileeng
dc.subjectperiod of lower elementary school ageeng
dc.titleKresebné pojetí figury v pohybu u dětí na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeDrawing concept of figure in motion by children in primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17366
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with development of lower elementary school children human figure in motion drawing. The theoretical part of the thesis aims to summarize findings of developmental psychology, it especially describes development of younger school age children during particular stages of development, and further it provides information about child?s artistic expression and its development stages. The practical part of the thesis shows research results of human figure drawings of children from the 1st to the 5th grade. Furthermore, child?s ability to capture the figure in motion is observed and development of this capture is compared. Results were assessed according to criteria determined in advance, and subsequently analyzed.eng
dc.date.accepted2011-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDastlík, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam