dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Randáčková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28785 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na vývoj kresby lidské figury v pohybu u dětí na 1.stupni
ZŠ. Teoretická část je zaměřena na shrnutí poznatků vývojové psychologie, zejména je
charakterizován vývoj dětí mladšího školního věku v jednotlivých vývojových etapách,
a dále také poskytuje informace o výtvarném projevu dítěte a jeho vývojových stádiích.
Praktická část zobrazuje výsledky zkoumání kreseb lidské postavy u dětí od 1.-5.třídy.
Dále sleduje schopnost dítěte zachytit postavu v pohybu a její porovnávání, jakým
způsobem se kresba lidské figury vyvíjí. Výsledky byly hodnoceny podle předem
určených kritérií a následně vyhodnocovány. | cze |
dc.format | 87 s. | |
dc.format | 87 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kresba | cze |
dc.subject | lidská postava | cze |
dc.subject | pohyb | cze |
dc.subject | profil | cze |
dc.subject | období mladšího školního věku | cze |
dc.subject | Drawing | eng |
dc.subject | human figure | eng |
dc.subject | motion | eng |
dc.subject | profile | eng |
dc.subject | period of lower elementary school age | eng |
dc.title | Kresebné pojetí figury v pohybu u dětí na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Drawing concept of figure in motion by children in primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17366 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with development of lower elementary school children human
figure in motion drawing. The theoretical part of the thesis aims to summarize findings
of developmental psychology, it especially describes development of younger school
age children during particular stages of development, and further it provides information
about child?s artistic expression and its development stages. The practical part of the
thesis shows research results of human figure drawings of children from the 1st to the 5th
grade. Furthermore, child?s ability to capture the figure in motion is observed and
development of this capture is compared. Results were assessed according to criteria
determined in advance, and subsequently analyzed. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dastlík, Lukáš | |