Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorMilfaitová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:23Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:23Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28793
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá utvářením výkonové motivace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Ukazuje na zásadní roli učitele při formování motivační struktury u žáka a upozorňuje na možná rizika v souvislosti s poruchami učení. Zabývá se různými přístupy k žákům a ukazuje na souvislost vzdělávacích postupů s rozvojem motivace žáka. Představuje závěry výzkumu, který zjišťoval, jaké formy motivace učitelé v průběhu vyučování využívají při práci s žáky se SPU, jak je motivují ke vztahu ke škole, učení a vzdělávání, zda pracují s těmito žáky individuálně, odlišně oproti ostatním.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePoruchy učení na 1.stupni ZŠ ve vztahu k motivaci.cze
dc.title.alternativeLearning disorders in relation to motivation in elementary schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17388
dc.date.accepted2011-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam