dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Milfaitová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:23Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-07-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28793 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá utvářením výkonové motivace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Ukazuje na zásadní roli učitele při formování motivační struktury u žáka a upozorňuje na možná rizika v souvislosti s poruchami učení. Zabývá se různými přístupy k žákům a ukazuje na souvislost vzdělávacích postupů s rozvojem motivace žáka. Představuje závěry výzkumu, který zjišťoval, jaké formy motivace učitelé v průběhu vyučování využívají při práci s žáky se SPU, jak je motivují ke vztahu ke škole, učení a vzdělávání, zda pracují s těmito žáky individuálně, odlišně oproti ostatním. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Poruchy učení na 1.stupni ZŠ ve vztahu k motivaci. | cze |
dc.title.alternative | Learning disorders in relation to motivation in elementary schools. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17388 | |
dc.date.accepted | 2011-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |