dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Vlažná, Věra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:28Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28798 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce má charakter teoreticko-empirický, svým obsahem se zaměřuje na agresivitu žáků 2. stupně ZŠ. První část práce popisuje teorii, typologii a vývojové fáze agresivity. Práce se dále zabývá obdobím pubescence. Pozornost je věnována zvláštnostem agresivních projevů u dětí v období pubescence. Dále poskytuje informace o možných příčinách agresivity. Věnuje se také prevenci a možnostem zvládání agresivity. Součástí práce je praktická část, která je tvořena na základě dotazníkového výzkumu. Výsledky jsou zaznamenány a srovnány s předem stanovenými hypotézami. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | agrese | cze |
dc.subject | fyzická agresivita | cze |
dc.subject | násilí | cze |
dc.subject | pubescence | cze |
dc.subject | verbální agresivita | cze |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | physical aggression | eng |
dc.subject | violence | eng |
dc.subject | pubescence | eng |
dc.subject | verbal aggression | eng |
dc.title | Nejčastější projevy agresivity u dětí na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The most frequent demonstration of agression in children at middle school level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17410 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is of theoretic-empirical character, with focus on aggression in children at middle school level. The First part describes theory, typology and development phases of aggression. The thesis also deals with the periods of pubescence. Attention is given to oddities in aggressive expressions of children in the pubescence period. Furthermore gives information about possible causes of aggression. The thesis deals also with prevention and possibilities of handling aggression. Connected with the thesis is the practical part which is made using survey research. Results are written down and compared with the in advance stated hypothesis. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |