dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Slepičková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28805 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce ?Spolupráce školy s rodiči začínajících školní docházku? popisuje konkrétní formy komunikace a spolupráce školy s rodiči dětí zahajujících školní docházku.
Teoretické část je zaměřena na žáka prvního ročníku, školní zralost a připravenost, školní nezralost, zahájení školné docházky a vztah rodiny se školou.
Praktická část se soustředí na konkrétní formy komunikace a spolupráce školy s rodiči, mírou využití této spolupráce a obsahem konkrétních forem spolupráce. Dále je v ní zařazen popis spolupráce školy s rodiči předškolních dětí. Tato diplomová práce popisuje také konkrétní požadavky školy na rodiče. | cze |
dc.format | 98 | |
dc.format | 98 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | formy komunikace | cze |
dc.subject | formy spolupráce | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | žák prvního ročníku základní školy | cze |
dc.subject | vztah rodiny se školou | cze |
dc.subject | forms of communication | eng |
dc.subject | forms of cooperation | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | children who are begginning school attendance | eng |
dc.subject | of family with school | eng |
dc.title | SPOLUPRÁCE ŠKOLY S RODIČI DĚTÍ ZAHAJUJÍCÍCH ŠKOLNÍ DOCHÁZKU | cze |
dc.title.alternative | COOPERATION OF THE SCHOOL WITH PARENTS OF CHILDREN WHO ARE BEGINNING SCHOOL ATTENDANCE | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17434 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis ?Cooperation of the school with parents of children who are begginning school attendance? describes concrete forms of communicatoin and coopertion of the school with parents of children who are begginning school attendance.
The theoretical part is focused on scholar of freshman class, focused on school maturity and readiness, school immaturity, initiation of school attendance and affimnity of family with school.
The practical part is focused on concrete forms of communicatoin and coopertion of the school with parents, usage rate of this cooperation and content of concrete forms of coopertion. There are also describes cooperation of the school with parents of children of preschool age. This thesis describes concrete requirements on the parents. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kouřilová, Jana | |