Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorSlepičková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:35Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:35Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28805
dc.description.abstractDiplomová práce ?Spolupráce školy s rodiči začínajících školní docházku? popisuje konkrétní formy komunikace a spolupráce školy s rodiči dětí zahajujících školní docházku. Teoretické část je zaměřena na žáka prvního ročníku, školní zralost a připravenost, školní nezralost, zahájení školné docházky a vztah rodiny se školou. Praktická část se soustředí na konkrétní formy komunikace a spolupráce školy s rodiči, mírou využití této spolupráce a obsahem konkrétních forem spolupráce. Dále je v ní zařazen popis spolupráce školy s rodiči předškolních dětí. Tato diplomová práce popisuje také konkrétní požadavky školy na rodiče.cze
dc.format98
dc.format98
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectformy komunikacecze
dc.subjectformy spoluprácecze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectžák prvního ročníku základní školycze
dc.subjectvztah rodiny se školoucze
dc.subjectforms of communicationeng
dc.subjectforms of cooperationeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectchildren who are begginning school attendanceeng
dc.subjectof family with schooleng
dc.titleSPOLUPRÁCE ŠKOLY S RODIČI DĚTÍ ZAHAJUJÍCÍCH ŠKOLNÍ DOCHÁZKUcze
dc.title.alternativeCOOPERATION OF THE SCHOOL WITH PARENTS OF CHILDREN WHO ARE BEGINNING SCHOOL ATTENDANCEeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17434
dc.description.abstract-translatedThis thesis ?Cooperation of the school with parents of children who are begginning school attendance? describes concrete forms of communicatoin and coopertion of the school with parents of children who are begginning school attendance. The theoretical part is focused on scholar of freshman class, focused on school maturity and readiness, school immaturity, initiation of school attendance and affimnity of family with school. The practical part is focused on concrete forms of communicatoin and coopertion of the school with parents, usage rate of this cooperation and content of concrete forms of coopertion. There are also describes cooperation of the school with parents of children of preschool age. This thesis describes concrete requirements on the parents.eng
dc.date.accepted2011-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam