Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorOubramová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:39Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:39Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28809
dc.description.abstractDiplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Je zaměřena na problematiku osobnosti učitele a pohled žáků 2. Stupně ZŠ na ni. První část práce charakterizuje rysy osobnosti pedagoga a rozmanité vyučovací styly. Rovněž vymezuje odborné kompetence učitele jako např. kompetenci komunikativní nebo kompetenci reflexe vlastní činnosti. Pozornost je věnována také vymezení vlastností ?dobrého? učitele, kterými jsou autorita, asertivita, citová stabilita, smysl pro humor, spravedlivé hodnocení, tvořivost a flexibilita. V závěru teoretické části jsou stanoveny požadavky a úkoly pro učitele současné školy a popsán vliv učitelského povolání na osobnost. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu, při kterém byla použita metoda písemného dotazování. Získané údaje objasňují pohled žáků 2. stupně ZŠ na osobnost pedagoga a ukazují, které vlastnosti hodnotí žáci jako významné a které formy a metody práce přijímají pozitivně.cze
dc.format96 s. (144 748 znaků)
dc.format96 s. (144 748 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectprofesní kompetencecze
dc.subjectvyučovací stylycze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectvlastnosti dobrého učitelecze
dc.subjectpracovní zátěžcze
dc.subjectreforma českého školstvícze
dc.subjectrámcový vzdělávací program (RVP)cze
dc.subjectteacher personalityeng
dc.subjectprofessional competenceeng
dc.subjectteaching styleseng
dc.subjecteducational communicationeng
dc.subjectcharacteristics of good teachereng
dc.subjectworkloadeng
dc.subjectreform of Czech educationeng
dc.subjectgeneral education program (GEP)eng
dc.titleOsobnost učitelecze
dc.title.alternativeTeacher personalityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17445
dc.description.abstract-translatedThe thesis has a theoretical and empirical nature. It focuses on issues of teacher's personality and view of 2nd Primary school for her. The first part describes personality traits, teacher and diverse teaching styles. It defines the professional competence of teachers, such as competence and communicative competence reflect on their activities. Attention is paid to define the characteristics of "good" teachers, who are the authority, assertiveness, emotional stability, sense of humor, fair evaluation, creativity and flexibility. In conclusion, the theoretical part of the established requirements and objectives for the current school teachers and the teaching profession The influence of personality. The practical part presents the results of quantitative research, which was written the method of questioning. The data obtained explain the view of 2nd Primary school teacher and a personality show, which features students assessed as significant and which forms and methods of work adopted positively.eng
dc.date.accepted2011-05-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam