dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Dušková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:42Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28812 | |
dc.description.abstract | DUŠKOVÁ, Barbora. Partnerství mezi učitelem a žáky na základní škole. České Budějovice: Jihočeská Univerzita v Českých Budějovicích, Fakulta pedagogická, Katedra pedagogiky a psychologie, 2011, 85 s. Vedoucí diplomové práce PhDr. Marta Franclová.
Diplomová práce se věnuje tématu vzájemného vztahu mezi učitelem a žáky na základní škole. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část pojednává o změnách v českém školství po r. 1989 a zaměřuje se na vznik nových výchovně ? vzdělávacích cílů. Dále se teoretická část zabývá osobností učitele a jeho temperamentem, volbou učitelského povolání a požadavky na profesi učitele. V další řadě se pak věnuje vzájemnému vztahu mezi učitelem a žáky. V praktické části se autorka zaměřuje na výsledky výzkumu interakčního stylu učitele, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. | cze |
dc.format | 85 s. (116 337 znaků) | |
dc.format | 85 s. (116 337 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | změny ve školství | cze |
dc.subject | osobnost učitele | cze |
dc.subject | osobnost žáka | cze |
dc.subject | interakce | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | haló efekt | cze |
dc.subject | Pygmalion efekt | cze |
dc.subject | Golem efekt | cze |
dc.subject | interakční styl učitele | cze |
dc.subject | changes in the czech school system | eng |
dc.subject | teacher´s personality | eng |
dc.subject | pupil´s personality | eng |
dc.subject | interaction | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | effect of self-fulfilling prophecies | eng |
dc.subject | teacher´s interactive style. | eng |
dc.title | Partnerství mezi učitelem a žáky na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Relationship between the teacher and the pupils at the elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17467 | |
dc.description.abstract-translated | DUŠKOVÁ, Barbora. The relationship between the teacher and the pupils at the elementary school. České Budějovice: University of South Bohemia, Pedagogical Faculty, Department of Pedagogy and Psychology, 2011, 85 pp., Supervisor of the diploma thesis PhDr. Marta Franclová.
This diloma thesis is focused on the topic of the relationship between the teacher and the pupils at the elementary school.The theoretical part describes changes in the czech school system after 1989 and concerns developement of the new educational aims. It also deals with the personality of a teacher and his temperament, choice of teacher´s profession and requirements for this job. The theoretical part also contains the question of mutual relationship between the teacher and the pupils. In the practical part the author focuses on the results of the research of teacher´s interactive style which was accomplished by the method of the questionnaire. | eng |
dc.date.accepted | 2011-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-ŠJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněčková, Olga | |