dc.contributor.advisor | Řepa, Karel | |
dc.contributor.author | Šedivá, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:47Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:47Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28816 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá zařazením fotografie do projektové výuky na 1. stupni základní školy.
V teoretické části jsou obsaženy podrobné informace a poznatky z historie i filozofie
fotografie, které určují postoj pedagoga k fotografii samotné. Tyto informace jsou
nezbytné pro správný přístup k tvorbě výukového projektu. Praktická část obsahuje
konkrétní podobu výukového projektu ?Fotografie a my? pro žáky 5. tříd základní
školy. Výukový projekt se opírá o Rámcový vzdělávací program pro základní školy,
v oblasti Umění a kultura, ve vzdělávací oblasti Výtvarná výchova. Projekt ?Fotografie
a my? je sestaven ze sedmi vyučovacích jednotek. Ze samotné realizace projektu
vyplynula i doporučení pro pedagogickou praxi. | cze |
dc.format | 69 | |
dc.format | 69 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | projektová výuka | cze |
dc.subject | fotografie | cze |
dc.subject | mediální pedagogika | cze |
dc.subject | tematická řada | cze |
dc.subject | vizuální gramotnost | cze |
dc.subject | art educational | eng |
dc.subject | tutorial project | eng |
dc.subject | photography | eng |
dc.subject | media education | eng |
dc.subject | thematic
series | eng |
dc.subject | visual literacy | eng |
dc.title | Médium fotografie ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy. | cze |
dc.title.alternative | Photography in the art education on primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17484 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the inclusion of photographs in tutorial project for elementary
school. The theoretical part consists of detailed information and knowledge from the
history and philosophy of photography, which determine the attitudes of the photograph
itself. This information is required for a proper approach to creating a tutorial project.
The practical part contains a specific form of educational project "Photography, and
We? for pupils in fifth class at elementary school. The educational project is based on
the Frame Educational Program for Elementary Schools, in the area of Arts and Culture
in the educational field of Art Education. Project "Photographs and We" consists of
seven teaching units. The project itself also shows some recommendations for
educational practice. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pospíšil, Aleš | |