Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorŠedivá, Adéla
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:47Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:47Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28816
dc.description.abstractPráce se zabývá zařazením fotografie do projektové výuky na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou obsaženy podrobné informace a poznatky z historie i filozofie fotografie, které určují postoj pedagoga k fotografii samotné. Tyto informace jsou nezbytné pro správný přístup k tvorbě výukového projektu. Praktická část obsahuje konkrétní podobu výukového projektu ?Fotografie a my? pro žáky 5. tříd základní školy. Výukový projekt se opírá o Rámcový vzdělávací program pro základní školy, v oblasti Umění a kultura, ve vzdělávací oblasti Výtvarná výchova. Projekt ?Fotografie a my? je sestaven ze sedmi vyučovacích jednotek. Ze samotné realizace projektu vyplynula i doporučení pro pedagogickou praxi.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectprojektová výukacze
dc.subjectfotografiecze
dc.subjectmediální pedagogikacze
dc.subjecttematická řadacze
dc.subjectvizuální gramotnostcze
dc.subjectart educationaleng
dc.subjecttutorial projecteng
dc.subjectphotographyeng
dc.subjectmedia educationeng
dc.subjectthematic serieseng
dc.subjectvisual literacyeng
dc.titleMédium fotografie ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy.cze
dc.title.alternativePhotography in the art education on primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17484
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the inclusion of photographs in tutorial project for elementary school. The theoretical part consists of detailed information and knowledge from the history and philosophy of photography, which determine the attitudes of the photograph itself. This information is required for a proper approach to creating a tutorial project. The practical part contains a specific form of educational project "Photography, and We? for pupils in fifth class at elementary school. The educational project is based on the Frame Educational Program for Elementary Schools, in the area of Arts and Culture in the educational field of Art Education. Project "Photographs and We" consists of seven teaching units. The project itself also shows some recommendations for educational practice.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam