dc.contributor.advisor | Řepa, Karel | |
dc.contributor.author | Kankrlíková, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28818 | |
dc.description.abstract | Tato práce představuje teoretický i praktický materiál pro učitele výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Jejím jádrem je realizace tématu Hmyz v podobě řady výtvarných prací s žáky třetího až pátého ročníku. Jednotlivé oblasti tohoto tématu jsou nejprve rozvíjeny ve stručné a přehledné teoretické části, která nabízí vhled do problematiky hmyzu z hlediska přírodovědného, z hlediska didaktického a také z hlediska uměleckého. Poslední kapitola se pak soustřeďuje na projektovou výuku ve výtvarné výchově. Teoretická část je následována konkrétní výtvarnou řadou, kterou tvoří šest podrobně popsaných výtvarných aktivit. Celou práci doplňují bohaté obrazové přílohy. Součástí příloh je také CD s motivačními obrázkovými powerpointovými prezentacemi. | cze |
dc.format | 102 s. (107 059 znaků) | |
dc.format | 102 s. (107 059 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hmyz | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | projektová výuka | cze |
dc.subject | výtvarné umění | cze |
dc.subject | insects | eng |
dc.subject | art education | eng |
dc.subject | project teaching | eng |
dc.subject | fine art | eng |
dc.title | Hmyz. Výtvarná řada pro výtvarnou výchovu na 1. stupni ZŠ. | cze |
dc.title.alternative | Insects. Series of creative lessons for art education on the primary school. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17488 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis presents theoretical and practical materials for primary school art teachers. It deals with the theme of ?Insects? and how it can be taught to pupils from the third to fifth class of primary school. The theoretical part examines the biological, didactic as well as artistic aspects of the topic. The last chapter concentrates on the project method in art education. The theoretical part is followed by a concrete art series consisting of six art activities described in detail. The work is completed with a rich picture appendix, including a CD with motivational PowerPoint presentations. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pospíšil, Aleš | |