Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorNováková, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:40:50Z
dc.date.available2021-12-07T13:40:50Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28819
dc.description.abstractPráce se zabývá jedním z možných způsobů, jak u dětí mladšího školního věku rozvíjet citlivý vztah k přírodě a uvědomělé chování ve vztahu k životnímu prostředí pomocí propojení výtvarné a environmentální výchovy. Teoretická část je věnována představení jednoho z fenoménu environmentálního umění, takzvaného junk-artu. Dále je v této části práce obsaženo teoretické ukotvení výtvarné a environmentální výchovy v rámcovém vzdělávacím programu a analýza prostoru pro tvorbu z odpadového materiálu v rámci intermediálních a experimentálních aktivit ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy. Závěr teoretické části je věnován knižním publikacím na českém trhu, které se věnují možnostem využití odpadového média při aktivních výtvarných činnostech žáků. Praktická část obsahuje realizaci a reflexi souboru vlastních lekcí výtvarné výchovy s využitím odpadového materiálu ve třetí, čtvrté a páté třídě na malotřídní škole ve Staré Říši.cze
dc.format134 s., 54 s. obr. příloh.
dc.format134 s., 54 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectvýtvarný projektcze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectodpadový materiálcze
dc.subjectjunk-artcze
dc.subjectArtseng
dc.subjectart projecteng
dc.subjectEnvironmental Educationeng
dc.subjectscrap materialeng
dc.subjectjunk-arteng
dc.titleMožnosti využití odpadového materiálu ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy.cze
dc.title.alternativePossibilities of Scrap Material Utilisation for Teaching Arts at Elementary Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17489
dc.description.abstract-translatedThe Thesis is focused on the interconnection of Arts and Environmental Education as a possible way for teaching elementary school children both the sensitive relation to nature and the conscious environmental behaviour. Junk-art, a phenomenon of environmental arts, is introduced in the theoretical part of the Thesis. In this part of the Thesis, there are also theoretical basis of Arts and Environmental Education, as they are embodied in the Framing Program of Education and the analysis of possible areas for utilisation of scrap materials within intermediate and experimental activities in Arts at elementary schools. In the conclusion of the theoretical part of the Thesis, there is a list of books available in the Czech market which deal with possibilities of waste media utilisation for the development of creative activities of pupils. In the practical part of the Thesis, there are some results and reflexions of the implementation of my own set of Arts lessons with utilisation of scrap materials which I gave in the third, fourth and fifth grades at a traditional rural school in Stará Říše.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-VV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam