dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Linhartová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:40:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:40:52Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28821 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných základních školách a základních školách speciálních. U vybraných žáků charakterizuje jejich speciální vzdělávací potřeby (syndrom ADHD/ADD, specifické poruchy učení, dětská mozková obrna, autismus, epilepsie, mentální retardace, poruchy sluchu, kombinované vady) a zjišťuje postoje rodičů a učitelů k zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných a speciálních škol. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cze |
dc.subject | běžné školy | cze |
dc.subject | speciální školy | cze |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | special educational needs | eng |
dc.subject | common schools | eng |
dc.subject | special schools | eng |
dc.title | POSTOJE RODIČŮ A UČITELŮ K ZAŘAZENÍ DÍTĚTE SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI DO ŠKOLY | cze |
dc.title.alternative | PARENTS' AND TEACHERS' ATTITUDES TO INCLUSION A CHILD WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS TO SCHOOL | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17493 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with education of pupils with special educational needs in common elementary schools as well as in special elementary schools. It defines special educational needs of these pupils (syndrome ADHD/ADD, specific learning disabilities, cerebral palsy, autism, epilepsy, mental retardation, hearing impairment, combined disorders) and searches attitudes of parents and teachers to inclusion of pupils with special educational needs in common elementary schools as well as in special elementary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |