Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorKovářová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-07T13:41:05Z
dc.date.available2021-12-07T13:41:05Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28832
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat.cze
dc.format96 s., 14 s. příloh
dc.format96 s., 14 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectřečové dovednosticze
dc.subjectjazykové prostředkycze
dc.subjectprezentacecze
dc.subjectprocvičovánícze
dc.subjectSmartcze
dc.subjectNotebookcze
dc.subjectinteractive whiteboardeng
dc.subjectlanguage skillseng
dc.subjectsubskillseng
dc.subjectpresentationeng
dc.subjectpractisingeng
dc.subjectSmarteng
dc.subjectNotebookeng
dc.titleVyužití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing the Interactive Whiteboard in English Language Classes at Middle School Leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17581
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on using the interactive whiteboard in English language classes at middle school level. The theoretical part is focused on describing the interactive whiteboard, development and description of particular language skills (listening, speaking, reading, writing) and language subskills (grammar, pronunciation). The practical part deals with a preparation of some English classes. From observation of the classes, from the interviews with teachers and the questionnaire among pupils I will make a conclusion for training which language skills and subskills it is good to use the interactive whiteboard.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam