dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Kovářová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:41:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:41:05Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28832 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat. | cze |
dc.format | 96 s., 14 s. příloh | |
dc.format | 96 s., 14 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | řečové dovednosti | cze |
dc.subject | jazykové prostředky | cze |
dc.subject | prezentace | cze |
dc.subject | procvičování | cze |
dc.subject | Smart | cze |
dc.subject | Notebook | cze |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.subject | language skills | eng |
dc.subject | subskills | eng |
dc.subject | presentation | eng |
dc.subject | practising | eng |
dc.subject | Smart | eng |
dc.subject | Notebook | eng |
dc.title | Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Using the Interactive Whiteboard in English Language Classes at Middle School Level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17581 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on using the interactive whiteboard in English language classes at middle school level. The theoretical part is focused on describing the interactive whiteboard, development and description of particular language skills (listening, speaking, reading, writing) and language subskills (grammar, pronunciation). The practical part deals with a preparation of some English classes. From observation of the classes, from the interviews with teachers and the questionnaire among pupils I will make a conclusion for training which language skills and subskills it is good to use the interactive whiteboard. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-NJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |