dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Svobodová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:41:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:41:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28840 | |
dc.description.abstract | Teoretická část diplomová práce vymezuje problematiku handicapovaného
člověka ve společnosti intaktních osob, zabývá se charakteristikou postižení a výchovou a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Praktická část diplomové práce zjišťuje, na jaké úrovni a jakým způsobem
probíhá spolupráce učitelů základních škol, rodičů a vychovatelů školní družiny
v oblasti přípravy žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na výuku. | cze |
dc.format | 136 s. (230 913 znaků) | |
dc.format | 136 s. (230 913 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výchova | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | příprava na výuku | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | vychovatelé | cze |
dc.subject | žáci. | cze |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | training | eng |
dc.subject | special educational needs | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | preparation for teaching | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | educators | eng |
dc.subject | students. | eng |
dc.title | Spolupráce učitelů základních škol, rodičů a vychovatelů družiny při výchově a vzdělávání žáku se speciálními vzdělávacími potřebami. | cze |
dc.title.alternative | Cooperation of school teachers, parents and educators of school clubs in training and education of students with special educational needs. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17606 | |
dc.description.abstract-translated | Theoretical part defines the issue of handicapped people in society intact
persons, engaged in the characteristic of disability and the education of students with special educational needs.
The practical part determines at what level and how does the cooperation of
primary school teachers, parents, educators of school clubs in the preparation of
students with special educational needs for teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-FJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |