Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAigner, Alena
dc.contributor.authorPecháčková, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-07T13:41:19Z
dc.date.available2021-12-07T13:41:19Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28844
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá státní maturitou z německého jazyka se zaměřením na její vývoj. Daná problematika je nejprve zpracována v teoretické rovině, kde je popsána geneze státní maturity v České republice a její srovnání se státní maturitou v Německu, konkrétně v Sasku. Dále se v teoretické části objevuje problematika vzdělávání a přípravy pedagogů na nový maturitní model. V této části je rovněž popsán Evropský referenční rámec pro jazyky. Ve druhé, praktické části diplomové práce je zpracován dotazník jednak pro učitele německého jazyka na středních školách a jednak dotazník pro maturanty, kteří se rozhodli z německého jazyka maturovat. Oba dotazníky se týkají jejich názoru na nastávající státní maturitu.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpolečný evropský referenční rámec pro jazykycze
dc.subjectstátní maturitacze
dc.subjectCISKOMcze
dc.subjectCERMAT.cze
dc.subjectEuropean reference framework for languageseng
dc.subjectstate graduationeng
dc.subjectCISKOMeng
dc.subjectCERMAT.eng
dc.titleNEUE ABITURPRÜFUNGEN IN DEN FREMDSPRACHENcze
dc.title.alternativeNew graduations from foreign languageseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17647
dc.description.abstract-translatedThis diploma paper deals with the state graduation exam in German with a focus on its development. At first this issue is depictured on the theoretical level where I describe the genesis of the state graduation exam in the Czech Republic and its comparison with the state graduation exam in Germany, concretely in Saxony. Furthermore there is also mentioned the educational problems and problems with the preparation of the teachers for the new graduation model. In this part I also describe the European reference framework for languages. In the second, practical part of my diploma paper there is a questionnaire both for the German teachers at high schools and for the students who decided to sit for the leaving examination in German. Both these questionnaires are related to their opinion on the forthcoming state graduation exam.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam