dc.contributor.advisor | Toman, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Fedrová, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:41:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:41:24Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28848 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce má za cíl vysledovat aktuální stav současného pubescentního čtenáře na druhém stupni základní školy s přihlédnutím k okolním faktorům, které na něj působí. Teoretická část je zaměřena na profil pubescenta z hlediska biologického, psychologického a sociologického, na vývoj čtenářství a čtenářské kompetence. Praktická část poskytuje rozbor získaného materiálu na základě dotazníkového šetření provedeného na pěti základních školách v Kraji Vysočina. | cze |
dc.format | 95 stran | |
dc.format | 95 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pubescentní čtenář | cze |
dc.subject | výzkum pubescentního čtenářství | cze |
dc.subject | vývoj dětského čtenářství | cze |
dc.subject | faktory ovlivňující čtenáře | cze |
dc.subject | research of pubescent reading | eng |
dc.subject | development of children´s reading | eng |
dc.subject | factors influencing pubescent reading | eng |
dc.title | Čtenářství dnešních dětí staršího školního věku (regionální sonda) | cze |
dc.title.alternative | Reading of present children of older school age (a regional probe) | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17668 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this diploma thesis is to keep track of a current state of a current pubescent reader in the second stage of an elementary school with a consideration to some surrounding factors, which take effect on them. The Theoretical part is focused on a profile of a pubescent from the biological, psychological and sociological view, it is focused on a developement of reading and a reading competence. The Practical part provides an analysis of gained material on the basis of a questionnaire inquiry, which was realized in five elementary schools in the region of Highlands. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zelenka, Miloš | |