Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHessová, Lenka
dc.contributor.authorVitáková, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:41:35Z
dc.date.available2021-12-07T13:41:35Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28857
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá užitím učebnic anglického jazyka k rozvíjení interkulturních kompetencí u žáků druhého stupně základních škol. V teoretické části jsou stručně nastíněny hlavní dokumenty, z nichž vychází požadavky na výuku anglického jazyka na základních školách. Dále jsou v této části uvedeny souvislosti mezi multikulturalismem a interkulturní kompetencí a proč je nutné se multikulturní výchovou zabývat. Praktická část se zaměřuje na výzkum této problematiky a je rozdělena do dvou hlavních částí. První je orientována na porovnání tří druhů učebnic, které se používají pro výuku anglického jazyka a druhá část je praktickou ukázkou aplikace multikulturní výchovy v hodinách anglického jazyka za použití jedné z porovnávaných učebnic.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterkulturní kompetencecze
dc.subjectmultikulturalismuscze
dc.subjectanalýza učebnic anglického jazykacze
dc.subjectintercultural competenceseng
dc.subjectmulticulturalismeng
dc.subjectanalysis of textbooks of Englisheng
dc.titleUžití učebnic anglického jazyka k rozvíjení interkulturních kompetencí žákůcze
dc.title.alternativeUsing textbooks of English for increasing intercultural competences in pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17703
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis concerns with the usage of books of English for increasing intercultural competences in pupils at basic schools. The theoretical part briefly outlines main documents which determine the teaching requirements. There are also mentioned contexts between multiculturalism and intercultural competences and why it is important to deal with multicultural education. The practical part concentrates on the research of multicultural specifics and it is divided into two main segments. The first one focuses on the comparison of three kinds of textbooks that are used for teaching English language and the second one is the practical example of multicultural education in English lessons.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam