dc.contributor.advisor | Hessová, Lenka | |
dc.contributor.author | Vitáková, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:41:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:41:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28857 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá užitím učebnic anglického jazyka k rozvíjení interkulturních kompetencí u žáků druhého stupně základních škol.
V teoretické části jsou stručně nastíněny hlavní dokumenty, z nichž vychází požadavky na výuku anglického jazyka na základních školách. Dále jsou v této části uvedeny souvislosti mezi multikulturalismem a interkulturní kompetencí a proč je nutné se multikulturní výchovou zabývat.
Praktická část se zaměřuje na výzkum této problematiky a je rozdělena do dvou hlavních částí. První je orientována na porovnání tří druhů učebnic, které se používají pro výuku anglického jazyka a druhá část je praktickou ukázkou aplikace multikulturní výchovy v hodinách anglického jazyka za použití jedné z porovnávaných učebnic. | cze |
dc.format | 84 s. | |
dc.format | 84 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interkulturní kompetence | cze |
dc.subject | multikulturalismus | cze |
dc.subject | analýza učebnic anglického jazyka | cze |
dc.subject | intercultural competences | eng |
dc.subject | multiculturalism | eng |
dc.subject | analysis of textbooks of English | eng |
dc.title | Užití učebnic anglického jazyka k rozvíjení interkulturních kompetencí žáků | cze |
dc.title.alternative | Using textbooks of English for increasing intercultural competences in pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17703 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis concerns with the usage of books of English for increasing intercultural competences in pupils at basic schools.
The theoretical part briefly outlines main documents which determine the teaching requirements. There are also mentioned contexts between multiculturalism and intercultural competences and why it is important to deal with multicultural education.
The practical part concentrates on the research of multicultural specifics and it is divided into two main segments. The first one focuses on the comparison of three kinds of textbooks that are used for teaching English language and the second one is the practical example of multicultural education in English lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |