dc.contributor.advisor | Ryplová, Renata | |
dc.contributor.author | Reháková, Jarmila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:42:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:42:04Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28879 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci byl vytvořen výukový program pro interaktivní tabuli využitelný v hodinách přírodopisu na 2. stupni základní školy.
Prezentace programu byla provedena v sedmých ročnících třech základních škol. Na těchto školách byl proveden srovnávací výzkum, formou didaktického testu, který porovnával úroveň znalostí žáků, kteří absolvovali výuku s využitím interaktivního programu a u žáků, kteří absolvovali výuku stejného učiva formou frontální výuky.
K diplomové práci je přiloženo DVD s vlastní výukovou prezentací pro interaktivní tabuli a tištěný manuál k ovládání programu. | cze |
dc.format | 93 s. (12 410 znaků) | |
dc.format | 93 s. (12 410 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Interaktivní výuka | cze |
dc.subject | interaktivní program | cze |
dc.subject | výuková metoda | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | didaktický test. | cze |
dc.subject | interactive teaching | eng |
dc.subject | interactive programme | eng |
dc.subject | teaching method | eng |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.subject | didactic test | eng |
dc.title | Strom: funkce v krajině a význam pro člověka (Výukové téma pro ZŠ) | cze |
dc.title.alternative | Tree: its landscape function and importance for human beings (A theme for teaching at primary schools) | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17831 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with a creating educational programmes for interactive boards usable in Science lessons at higher level of primary schools.
Programme presentation was made in the seventh form of three primary school, where also a comparative research in the form of didactic test was placed. The aim of this test was to compare a knowledge level of pupils who were taught by the interactive programme, and those pupils who were taught by the traditional form of frontal teaching.
The thesis is supplemented by a DVD with educational presentation for interactive boards and a printed manual necessary for the control of the programme. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-Ch/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |